קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 30 דק.
מנות10
ציון בריאות31
מגזין

חזיר לחי וצ'ילי אפונה שחור עיניים

חזיר לחי וצ'ילי אפונה שחור עיניים
המתכון לחי חזיר צ'ילי שחור עיניים מוכן בסביבות 3 שעות ו -30 דקות והוא בהחלט מצוין קטוגני ומתאים לאוהבי מזון אמריקאי. המתכון הזה מכסה %35 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 10 מנות. במנה עיקרית זו יש 924 קלוריות, 49 גרם חלבון ו 72 גרם של שומן למנה. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. גשו לסופר וקנו שמן זית, חלפיניו, כוסברה טחונה ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב מקל הקינמון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת קינמון עם צ'יפס קינמון כקינוח. מתכונים דומים: חזיר לחי וצ'ילי אפונה שחור עיניים, אפונה שחורה ונקניקיות צ'ילי, ו נקניק & שחור עיניים אפונה צ'ילי.

הוראות

1
בקערה גדולה, לשלב את כוסברה, פפריקה וכמון ולזרוק עם הלחיים חזיר. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
2
בתבשיל יצוק ברזל גדול אמייל, מחממים 2 כפות שמן.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים חצי חזיר ומבשלים על חום גבוה בינוני, הופך פעם אחת, עד השחמה, על 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
להעביר את החזיר לצלחת.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את 2 כפות השמן הנותרות ומשחימים את בשר החזיר הנותר על אש מתונה.
מרכיבים שתצטרך
6
תעביר את החזיר לצלחת.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים את הבייקון לתבשיל ומבשלים על אש מתונה, מערבבים מדי פעם, עד להשחמה ומעט פריך, כ -7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיף את הבצל, שום, jalapeos ופלפלים ומבשלים, ערבוב מדי פעם, עד הירקות מתרככים, כ 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
9
להחזיר את הלחיים חזיר התבשיל יחד עם כל מיצים שהצטברו.
מרכיבים שתצטרך
10
מוסיפים את השיכר, ציר העוף, העגבניות, הצ ' יפוטלים, האפונה השחורות ומקל הקינמון ומביאים לרתיחה. מכסים ומבשלים על אש נמוכה מאוד עד הבשר והשעועית רכים, על 2 1/2 שעות. מתבלים את הצ ' ילי במלח ופלפל. כפית את השומן מפני השטח ולהשליך את מקל הקינמון.
מרכיבים שתצטרך
11
מגישים את הצ ' ילי בקערות. תעביר את הצ ' דר המעושן, הכוסברה והכוסברה ליד השולחן.
מרכיבים שתצטרך
צ ' דר מעושןצ ' דר מעושן

מרכיבים

340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אמבר אייל או פורטראמבר אייל או פורטר454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בייקון, חתוך לקוביות 1/2 אינץבייקון, חתוך לקוביות 1/2 אינץ454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אפונה שחורה יבשה, הרים מעל ושטףאפונה שחורה יבשה, הרים מעל ושטף2שימורי chipotles ב adobo, זרע, טחוןשימורי chipotles ב adobo, זרע, טחון1קטןסטולי וניל (אופציונלי לתת לו בעיטה)סטולי וניל (אופציונלי לתת לו בעיטה)3שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשימורי עגבניות איטלקיות שלמות, מרוסקשימורי עגבניות איטלקיות שלמות, מרוסק2jalapeños, זרע קצוץ דק מאודjalapeños, זרע קצוץ דק מאוד4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקציר עוף או מרק דל נתרןציר עוף או מרק דל נתרן596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1בצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק2קילוגרםהלחיים חזיר מנוקה וגזום (ראה הערה)הלחיים חזיר מנוקה וגזום (ראה הערה)2פלפלים אדומים, קצוצים דקפלפלים אדומים, קצוצים דק10ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל טחון טרימלח ופלפל טחון טרי1השארגבינת צ'דר גרוסה מעושנת, כוסברה וקרם פרש, להגשהגבינת צ'דר גרוסה מעושנת, כוסברה וקרם פרש, להגשה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פפריקה מעושנת מתוקהפפריקה מעושנת מתוקה