קושיבינוני
מוכן ב20 דק.
מנות24
ציון בריאות1
מגזין

חלבון חמאת בוטנים עוגיות שוקולד צ'יפס

חלבון חמאת בוטנים עוגיות שוקולד צ'יפס
עוגיות חמאת בוטנים חלבון שוקולד צ'יפס יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את קופסת מתכון קינוח שלך. מנה אחת מכילה 228 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 11 גרם שומן. והוא יספק כ 24 מנות. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. . אם יש לכם חמאת בוטנים, שבבי שוקולד למחצה, תמצית vanillan, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון לא כל כך מרהיב spoonacular של 19%. נסו חלבון חמאת בוטנים עוגיות שוקולד צ'יפס, חמאת בוטנים שוקולד צ'יפס חלבון ברים, ו שוקולד צ'יפס חמאת בוטנים חטיפי חלבון (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F (175 מעלות C).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
בקערה גדולה, שמנת יחד את החמאה, חמאת בוטנים, סוכר חום וסוכר לבן עד חלקה. מקציפים את הביצים אחד בכל פעם, ואז מוסיפים את הוניל והמים.
מרכיבים שתצטרך
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
סוכר חוםסוכר חום
סוכר מגורעןסוכר מגורען
ונילוניל
חמאהחמאה
קרםקרם
מיםמים
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מערבבים את הקמח, אבקת חלבון, סודה לשתייה ומלח; מערבבים לתוך התערובת מוקרם. מקפלים בשוקולד צ ' יפס. זרוק את הבצק על ידי ערימות כפיות על גבי סדינים בלתי משומנים עוגיות.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
אבקת חלבוןאבקת חלבון
סודה לשתייהסודה לשתייה
עוגיותעוגיות
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
אופים במשך 10 עד 12 דקות בתנור שחומם מראש. אפשר לעוגיות להתקרר על תבנית אפייה במשך 5 דקות לפני הסרת מתלה תיל כדי להתקרר לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור