קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות30
ציון בריאות2
מגזין

חלפניו עכבר

חלפניו עכבר
חלפניו עכבר יכול להיות מתכון טוב להרחיב תיבת מתכון hor d ' oeuvre שלך. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, מתכון ידידותי fodmap יש 191 קלוריות, 12 גרם חלבון ו 15 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 30 מנות. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. אם יש לך גבינת שמנת, פלפלים חלפיניו, בייקון הודו, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. . בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא ציון spoonacular מעולה של 24%. נסו חלפניו כמלוי (ממולאים חלפניו ), חלפיניו של ג'ינו, ו חלפיניו מטוגנים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם בחירה מצוינת לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. ה-Clos Amador Cava Tendre rosé עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 11 דולר לבקבוק.
Clos Amador קאווה Tendre עלה
Clos Amador קאווה Tendre עלה
צבע ורוד עמוק ועמוק עם מראה מבריק. היווצרות מתמדת של מחרוזות של בועות בסדר. ניחוחות נקיים ועזים של פירות אדומים, אופייניים למגוון, עם פתק קל של פרח ורדים. טרי ואלגנטי, עם הערות מסומנות של פירות בר, פטל ודובדבנים המסדרים טעם לוואי מוצק, רחב.קלוס אמאדור רוז (Clos Amador Rose), שנהנתה במיוחד כאפריטיף, מהווה התאמה מושלמת למוס שוקולד מריר, והיא אלוהית עם פירות אדומים טריים ועוגות כמו שרלוט תות שדה.