קושימומחה
מוכן ב1 ש, 14 דק.
מנות12
ציון בריאות2
מגזין

חמאת בוטנים ללא קמח-עוגיות שוקולד צ'יפס

חמאת בוטנים ללא קמח-עוגיות שוקולד צ'יפס
חמאת בוטנים ללא קמח-עוגיות שוקולד צ'יפס יכול להיות רק דרומי מתכון שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, מתכון ידידותי fodmap יש 267 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 17 גרם של שומן למנה. מתאים ל-12 מנות. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 14 דקות. אם יש לכם פירורי שוקולד למחצה, סוכר, ביצה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 24%. מתכונים דומים: עוגיות שוקולד צ'יפס חמאת בוטנים קמח, עוגיות שוקולד צ'יפס חמאת בוטנים קמח, ו עוגיות שוקולד צ'יפס חמאת בוטנים קמח.

הוראות

1
מחממים תנור ל 35
2
מערבבים יחד חמאת בוטנים והבא 4 מרכיבים בקערה בינונית עד מעורבב היטב. מערבבים פירורי שוקולד.
מרכיבים שתצטרך
3
זרוק את הבצק על ידי כף מעוגלתמלא 2 אינץ ' זה מזה על גיליונות אפייה מצופה נייר קלף.
מרכיבים שתצטרך
4
אופים ב 350 במשך 12 עד 14 דקות או עד נפוח מעט השחמה. מגניב על גיליונות אפייה על מתלה חוט 5 דקות.
5
להעביר מתלה תיל, ולתת מגניב 15 דקות.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרומי בתפריט? נסה זיווג עם ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. Chateau Ste. מישל ריזלינג עם 4.4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
שאטו סטי. מישל ריזלינג
שאטו סטי. מישל ריזלינג
# 14 Wine Enthusiast Top 100 Best Buies of 2018chateau Ste. ריזלינג עמק קולומביה של מישל הוא תערובת של ריזלינג מכל רחבי עמק קולומביה של וושינגטון. המטרה שלהם היא לעצב מרענן, טעים, בינוני יבש ריזלינג וינטאג ' לאחר הבציר. היין מציע ניחוחות וטעמים פריכים עם מינרליים עדינים. זהו "riesling היומיום" שלהם כי הוא תענוג לשתות וקל להתאים עם מגוון רחב של מזונות.זוג עם פירות טריים, סרטן, גבינות מתונות, או עוף.