קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות8
ציון בריאות6
מגזין

חמין חזיר ותירס

חמין חזיר ותירס
מרק חזיר ותירס הוא הר ד ' אובר שמשרת 8. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 12 גרם חלבון, 8 גרם שומן, ובסך הכל 238 קלוריות. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. מתכון זה מ טעם הבית דורש טימין או, תירס,תפוחי אדמה ונקניק. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 38%. ציון זה הוא רע למדי. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון חמין חזיר ותירס, חמין תירס וחזיר, ו חמין חזיר ותירס.

הוראות

1
בסיר גדול הקפיצו את הסלרי, הבצל והג ' לפנו בחמאה עד שהירקות רכים. מערבבים קמח עד לקבלת תערובת אחידה; מוסיפים חלב בהדרגה. מביאים לרתיחה; מבשלים ומערבבים 2 דקות או עד להסמכה. מערבבים פנימה את שאר החומרים. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 10 דקות או עד שהם מחוממים.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
חמאהחמאה
סלריסלרי
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
בצלבצל
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב

יין מומלץ: שרדונה, משקה אלכוהולי, 1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה, מרכיב, קטגוריית מוצרי מזון, סוביניון בלאן, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), יין לבן יבש, ריזלינג, יכול אפרסקים, סחוט, סוג פריט בתפריט

שרדונה, משקה אלכוהולי ויין לבן הם בחירה מצוינת עבור חמין תירס. חמין יכול להפיק תועלת מלבן פריך לחיתוך המרק העשיר והקרמי-או שאתה יכול ללכת גדול או ללכת הביתה עם שרדונה עשירה וחמאתית. חיית המחמד הנקמה של הטבע נט רוזסי עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
חיית המחמד הנקמה של הטבע נט רוז
חיית המחמד הנקמה של הטבע נט רוז
תווים של פטל ופירות יער עם כמה רמזים לאשכולית. לאחר מספר דקות, היין יציג כמה ניחוחות קלמנטיין ואפרסק לבן. היין באמת חי. היין ממלא את הפה כמשי ויבש (אין שאריות סוכר) אבל הפירותיות בחיך נוטה לגרום לך לחשוב אחרת – החומציות מתונה, והגמר עובר לריבת תאנים רומזת בנגיעה זעירה של מליחות (כמו רוח אוקיינוס).