קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות8
ציון בריאות13
מגזין

עוף הבופאלו המתוק החריף של רוב

עוף הבופאלו המתוק החריף של רוב
עוף התאו המתוק החריף של רוב עשוי להיות מתכון טוב להרחבת אוסף המנות העיקריות שלכם. מנה אחת מכילה 503 קלוריות, 29 גרם חלבון, ו 33 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 8. מתכון זה מכלמתכונים דורש אבקת בצל, דבש, פלפל הקרקע, אגוז מוסקט הקרקע. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 40 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 56%. כנפיים בגריל עם רוטב באפלו מתוק וחריף, מטבל עוף באפלו פיקנטי, ו עטיפות עוף באפלו פיקנטיות דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מקציפים בקערה את הקמח, אבקת השום, אבקת הבצל, הפפריקה, הפלפל השחור, אגוז המוסקט, הפטרוזיליה המיובשת ואבקת הצ ' ילי עד לאיחוד יסודי.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליה מיובשתפטרוזיליה מיובשת
אבקת שוםאבקת שום
פלפל שחורפלפל שחור
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
אבקת בצלאבקת בצל
פפריקהפפריקה
מוסקטמוסקט
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
מעבירים מחצית מתערובת הקמח לקערה אחרת. מקציפים ביצים בקערה שלישית.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מחממים שמן צמחי בטיגון עמוק או בסיר גדול ל -350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס).
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
חפרו חתיכות עוף לתערובת קמח בקערה הראשונה, ואז טבלו בביצה טרופה; לבסוף טובלים כל חתיכה בתערובת קמח מהקערה השנייה.
מרכיבים שתצטרך
חתיכות עוףחתיכות עוף
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מניחים 3 או 4 נתחי עוף לחמים בכל פעם בשמן החם, ומטגנים בשמן עמוק עד שהעוף מזהיב, 5 עד 8 דקות. מדחום בשר לקריאה מיידית המוחדר למרכז נתח עוף צריך לקרוא 165 מעלות פרנהייט (75 מעלות צלזיוס).
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
6
מערבבים את הרוטב החם עם רוטב הסויה בסיר על אש נמוכה; מערבבים לאט את הדבש לרוטב, מערבבים עד לאיחוד טוב. מערבבים חמאה לרוטב.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חריףרוטב חריף
רוטב סויהרוטב סויה
חמאהחמאה
דבשדבש
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
7
מניחים את העוף המטוגן עמוק לקערה, וזורקים עם הרוטב להגשה.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

מרכיבים

3(חוֹרֶף)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו11 קילו קישואים,1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף11 קילו קישואים,פתיתי פטרוזיליה יבשיםפתיתי פטרוזיליה יבשים4ביציםביצים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה11 קילו קישואים,אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון2(יכול להיות או להרחיק)פפריקה טחונהnameפפריקה טחונהname2(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה3(חוֹרֶף)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חצאי חזה עוף ללא עור וללא עצמות, חתוכים לחתיכותחצאי חזה עוף ללא עור וללא עצמות, חתוכים לחתיכות2(חוֹרֶף)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי לטיגוןשמן צמחי לטיגון