קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות16
מגזין

חסילונים דרומיים רותחים

חסילונים דרומיים רותחים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של דרומיים, אז תנו הזדמנות ל שרימפס הדרומי לרתוח. מנה זו מכילה כ 39 גרם חלבון 55 גרם של שומן, וסך הכל 867 קלוריות. המתכון הזה מכסה %31 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה. גשו לסופר וקנו רוטב חריף, פרמזן, תפוחי אדמה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 15 דקות. מתכונים דומים: "רתיחה נמוכה סביב השולחן הדרומי,, קליפות שרימפס קלות (חסילונים מרתיחים), ו רתיחה שרימפס.

הוראות

1
בסיר מלאי קטן, מחממים שמן על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
מלאימלאי
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
לטגן נקניק, בצל וארטישוקים עד צבע קל, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ארטישוקארטישוק
נקניקנקניק
בצלבצל
3
מוסיפים חלפיניו, מים, תפוחי אדמה, שרימפס להרתיח תבלין, מלח, עלי דפנה, רוטב חריף ופלפל שחור. מכסים את הסיר ומביאים לרתיחה. להפחית חום להוסיף תירס ועטיפה. מבשלים עד שהתירס רך, כ -10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
עלי דפנהעלי דפנה
רוטב חריףרוטב חריף
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
תפוח אדמהתפוח אדמה
שרימפסשרימפס
מיםמים
תירסתירס
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
4
מוסיפים שרימפס ומבשלים עד ורוד ומוצק, על 5 דקות. מסננים את הרתיחה דרך מסננת. צלחת מיד על צלחת מנה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
5
מקשטים עם בצל ירוק פרוס או העשב הטרי האהוב עליך.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
6
מגישים עם לחם שום.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
לחםלחם
7
בקערה קטנה, מערבבים חמאה יחד עם שום, בצל ירוק, פרמזן, פטרוזיליה, רוטב חם ומלח ופלפל, לפי הטעם. Broiler Preheat עם מתלה 4 אינץ ' מחום. תחתוך את באגט בצורה אופקית.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
רוטב חריףרוטב חריף
בגטבגט
פרמזןפרמזן
בצל ירוקבצל ירוק
פטרוזיליהפטרוזיליה
חמאהחמאה
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
קערהקערה
8
מורחים חמאה על שני החצאים.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
מורחיםמורחים
9
מניחים על מחבת סדין וטוסט תחת המטגן, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
טוסטטוסט
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
מחבתמחבת

מרכיבים

283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק אנדויל, חתוך לתוך סיבובים 1 אינץנקניק אנדויל, חתוך לתוך סיבובים 1 אינץ454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ארטישוק התינוק (כ 8 קטן), גזוז ו חצויארטישוק התינוק (כ 8 קטן), גזוז ו חצוי33 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת2מקלותחמאה, מרוכךחמאה, מרוכך3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל cipollini, קלופים, חצויבצל cipollini, קלופים, חצוי454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אוזניים של תירס (על, לחתוך לשלישיםאוזניים של תירס (על, לחתוך לשלישים1באגט צרפתיבאגט צרפתי2ציפורןשום, טחוןשום, טחון3בצל ירוק, פרוס לקישוטבצל ירוק, פרוס לקישוט11 קילו קישואים,פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה11 קילו קישואים,שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש6ריבס, קצוץ טרי או קפוארוטב חריף, לפי הטעםרוטב חריף, לפי הטעם1חלפיניו, חתוך לקוביותחלפיניו, חתוך לקוביות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פרמזןפרמזן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי פטרוזיליה קצוצים דקעלי פטרוזיליה קצוצים דק454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תפוחי אדמה אדומיםתפוחי אדמה אדומים6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור סדוק טרימלח ופלפל שחור סדוק טרי1סקאליון, טחוןסקאליון, טחון454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)(ספירת 16/20) shell-on שרימפס, deveined(ספירת 16/20) shell-on שרימפס, deveined3(חוֹרֶף)שרימפס להרתיח תבלין (מומלץ: מפרץ הישן)שרימפס להרתיח תבלין (מומלץ: מפרץ הישן)3(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות3בצל צהוב בינוני, קצוץפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא אלזס וילם פינו גרי ריזרב. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 16 דולר.
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
צבע זהוב אינטנסיבי עם רמזים של אוקר, היין יש אף של פירות בשלים, חבושים. בפה ההתקפה היא גם גמישה ומלאה, עם הערות של דבש ותבלינים. הסופי מאזן בצורה מושלמת סוכר וחומציות.זוג זה יין לצד כבד אווז מטוגן במחבת, בשר לבן בגריל או קלוי (בשר חזיר, עגל), ארנב, עוף ברוטב שמנת, דגים מעושנים, מנות פטריות כגון ריזוטו.