קושיקל
מוכן ב19 דק.
מנות4
ציון בריאות26
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםסלט
מגזין

חצאית סלט סטייק עם גבינה כחולה

חצאית סלט סטייק עם גבינה כחולה
סלט סטייק חצאית עם גבינה כחולה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 344 קלוריות, 33 גרם חלבון ו 21 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם סטייק חצאית, דבש, חרדל דיז'ון גס, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. יום ולנטין יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. 615 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, הכנת המנה לוקחת כ 19 דקות. עם כפית ציון של 92% המנה הזו יוצאת מן הכלל. נסו חצאית סלט סטייק עם גבינה כחולה, שיפודי סטייק חצאית עם מטבל גבינה כחול, ו סטייק חצאית בגריל ווסטרשייר עם תפוחי אדמה עם גבינה כחולה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק עובד ממש טוב עם מרלו, קברנה סוביניון, ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Darioush חתימה מרלו. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 69 דולר.
מרלו עם חתימה של דריוש
מרלו עם חתימה של דריוש
עונת הגידול המתונה של שנת 2008 הניבה כמויות קטנות של מרלו בוגר ומרוכז מאוד. היין שנוצר מציע פרופיל של פירות כהים צפופים, אקספרסיבי-פטל שחור, דובדבן ותאנה מיובשת הנתמך על ידי ליבה הדוקה של קקאו כהה, שוש וקולה. טאנינים מתוקים ועסיסיים מוסיפים מורכבות טקסטורלית, בעוד שגימור יפה וארוך חושף הערות של רוזמרין, קינמון וקרקר גרהם. תערובת: 90% מרלו, 5% קברנה סוביניון, 5% קברנה פרנק