קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות20
מגזין

חציל סצ'ואן חריף

חציל סצ'ואן חריף
חציל סצ'ואן חריף עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה זו מכילה כ 40 גרם חלבון 10 גרם של שומן, וסך הכל 313 קלוריות. . המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. גשו לסופר וקנו פלפל טחון, רוטב צדפות, סוכר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב קורנפלור אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג קורנפלור שוקולד כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. מתכונים דומים: חציל סצ'ואן מטוגן, חציל סצ'ואן (חצילים בסגנון חציל), ו סצ'ואן חריף מוקפץ.

הוראות

1
הסר את גזע החצילים וחותכים לקוביות 1 אינץ'. בקערה בינונית, לשלב את רוטב הסויה, ציר עוף, רוטב צ ' ילי, סוכר, פלפל שחור טחון ורוטב צדפות. מערבבים יחד היטב ומניחים בצד. בקערה קטנה נפרדת, לשלב את עמילן תירס ומים, ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
2
מעיל גדול, מחבת עמוקה עם ספריי בישול על חום גבוה ולאפשר כמה דקות כדי לקבל חם מאוד.
מרכיבים שתצטרך
3
מטגנים את השום, מחצית הבצל הירוק, ג ' ינג ' ר ושרימפס במשך 3 עד 5 דקות, ערבוב כל הזמן, עד שהם מתחילים חום. מערבבים את הבשר הטחון ומבשלים במשך 3 דקות נוספות, שוב ערבוב כל הזמן, עד השחמה.
מרכיבים שתצטרך
4
יוצקים את החצילים לתוך המחבת ומערבבים הכל ביחד.
מרכיבים שתצטרך
5
יוצקים את תערובת רוטב הסויה השמורה על כל, לכסות את המחבת, להפחית את החום בינוני נמוך ולתת להתבשל במשך 15 דקות, ערבוב מדי פעם. מערבבים בתערובת קורנפלור שמורות ולתת חום עד מעובה. לבסוף, מוסיפים את שאר הבצל הירוק ושמן השומשום.
מרכיבים שתצטרך