קושיקשה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות4
ציון בריאות24
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

חציל תאילנדי ים תיכוני מרק שעועית לבנה

חציל תאילנדי ים תיכוני מרק שעועית לבנה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל מרק שעועית לבן חצילים תאילנדית. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 420 קלוריות, 12 גרם חלבון ו 26 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם בצל, פלפל, מרק עוף, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב חלב קוקוס משומר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגות ליים בריאות כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח אסיה. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 15 דקות. מתכונים דומים: מרק שעועית לבנה ים תיכוני, סלט שעועית לבנה ים תיכוני, ו שעועית לבנה ים תיכונית וסלט טונה.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן אפשרויות נהדרות עבור תאילנדי. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. Quintan Essentia Chenin Blanc עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 35 דולר לבקבוק.
Quinta Essentia Chenin Blanc
Quinta Essentia Chenin Blanc
צבע צהוב עמוק מצביע על בשלות מלאה ומורכבות. ניחוחות של אגס אפוי, תפוח בשל, רמזים של הדרים טריים אגוזים קלויים נמצאים על האף מורכב שכבתי. החיך הוא מרקם עשיר חושף אננס, פירות טרופיים ותפוח טעים זהוב. הגימור משלים זמן רב חומציות מוצקה שנותנת את אורך היין ומיקוד.הצמד את היין הזה לצד דגים בגריל ופירות ים באופן כללי.