קושימומחה
מוכן ב96 שעות, 2 דק.
מנות1
ציון בריאות3
מגזין

טאיג'יטו

טאיג'יטו
צריך ללא גלוטן, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני, ופודמפ הר ד ' אובר ידידותי? טאיג'יטו יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 1 גרם חלבון, 0 גרם שומן, ובסך הכל 2017 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. מתכון זה מכלמתכונים דורש סודה קלאב, סוכר, עלי בזיליקום תאילנדיים ובזיליקום תאילנדי וצ'ילי תאילנדי לקישוט. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 96 שעות ו -2 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון מדהים של 19%. ציון זה לא כל כך גדול. מתכונים דומים: .

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות לה גרנד קורטאז ' בלאן דה בלאנס ברוט. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-19 דולר לבקבוק.
בית המשפט הגדול בלאנק דה בלאנס ברוט
בית המשפט הגדול בלאנק דה בלאנס ברוט
הזר מציג רמזים לתפוח ירוק, יערה ובריוש קלוי. על החיך, איזון עדין של יובש וחומציות משתהה עם מעט לימון מאייר, טל דבש ותווים פרחוניים רכים. מלון בלאן דה בלאנס ברוט הוא מאוד מטבח וידידותי לקוקטיילים. נסה את זה עם מתאבנים מלוחים, פופקורן בחמאה, מנות פסטה שמנת, עוף מטוגן, מנות אסייתיות חריפות, פירות ים, קינוחים על בסיס פירות או גבינה רכה למחצה. מערבבים עם ליקרים של פרחי סמבוק או פירות, או מיץ טרי ומשקאות חריפים איכותיים לקוקטייל נוצץ קליל ומרענן.התערובת: שרדונה מקנה עומק ומורכבות לאיזון הכללי ואילו שנין בלאן מעניק הדרים ורמזים לדבש למרקם קרמי. החומציות הגבוהה יותר של קולומברד מספקת מבנה, אורך ומינרליות נעימה שמוסיפה בפרופיל הפירות של אוגני בלאן. ענבים מקורם בטרוארים איכותיים בצרפת, כמו בורגונדי ועמק לואר.