קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות15
מגזין

טאקו chilliוrice טורקיה

טאקו chilliוrice טורקיה
טאקו chilli & rice טורקיה הוא מתכון אמריקאי המגיש 4. מנה זו מכילה סביב 30 גרם חלבון 26 גרם של שומן, וסך הכל 555 קלוריות. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. 29 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה למדי. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. אם יש לכם שמנת חמוצה סיר, שעועית כליות במים, ציר עוףוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, וזה יוצא מן הכלל. סלט אטריות ואורז עם ליים-צ'ילי, ליים וצ'ילי טאקו דגים, ו תפוחי אדמה עוף צ'ילי ז' קט דומים מאוד למתכון זה.

הוראות

1
מחממים את הדבק במחבת עם מכסה. כאשר חם, להוסיף את בשר טחון לבשל עד השחמה, לשבור אותו היטב עם מזלג. מערבבים את האורז ושעועית, ומערבבים היטב, ואז מוסיפים את המניה.
מרכיבים שתצטרך
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
בשר טחוןבשר טחון
1 פאונד פסטה פצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של כ-2.5 אינץ' על 2 אינץ' רוחב1 פאונד פסטה פצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של כ-2.5 אינץ' על 2 אינץ' רוחב
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מכסים ומבשלים במשך 20-25 דקות עד שהאורז רך, ואז מערבבים את התירס המתוק ומפזרים על כוסברה.
מרכיבים שתצטרך
2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
3
מחממים את קונכיות הטאקו לפי הוראות האריזה, ואז מגישים עם תערובת בשר טחון, חסה ושמנת חמוצה.
מרכיבים שתצטרך
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
תְרֵיסַרתְרֵיסַר
1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים
בשר טחוןבשר טחון
4
תן לכולם לבנות ארוחת ערב משלהם, הוספת גבינה מגוררת וממרח אבוקדו.
מרכיבים שתצטרך
נקניקיות, בגרילנקניקיות, בגריל
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי לטאקו. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. הפרסומת הטבטונית של Gamay Pinot Noir משנת 1787 עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
תערובת פינו נואר טבטונית Gamay Pinot 1787 לספירה
תערובת פינו נואר טבטונית Gamay Pinot 1787 לספירה
זה "1787" פינו נואר/תערובת Gamay הוא חלק הדלפק לתערובת " 459 " שלנו. ההבדל היחיד בין שני היינות (שניהם עשויים מאותו פרי מדויק) הוא כלי המשמש לייצור אותם. ה" 1787 " הותסס והתבגר בחביות עץ אלון נייטרליות. ההבדל בטעם וריח הוא מדהים ואתה רק צריך לטעום אותם זה לצד זה כדי לראות בעצמך. בשנת 1787, צו הורה להסיר את כל זני הענבים האדומים בעמק מוסל ולהחליף אותם בגפנים ריזלינג. עם הזמן, חוק זה התפוגג זנים אדומים לאט יש נטוע שוב באזור.