קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות10
ציון בריאות0
מגזין

מטבל קל שרימפס

מטבל קל שרימפס
לעולם לא תוכל לקבל יותר מדי מתכוני מתכונים, אז נסו את Easy Shrimp Dip. מתכון זה מכיל 10 מנות עם 118 קלוריות , 4 גרם חלבון ו -8 גרם שומן כל אחת. תמורת 49 סנט למנה , מתכון זה מכסה 2% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 32 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. אם יש לכם גבינת שמנת, רוטב קוקטיילים, שרימפס ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. הסופרבול יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה נטולת גלוטן ופסקטרית . מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 5 דקות . בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 23% . הציון הזה לא כל כך גדול. נסו קליפות שרימפס קלות (רתיחה של שרימפס) , מטבל שרימפס ומטבל שרימפס (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את גבינת השמנת במרכז צלחת הגשה.
מרכיבים שתצטרך
חבילה NILLA Wafersחבילה NILLA Wafers
2
בקערה קטנה מערבבים בעדינות את השרימפס ורוטב הקוקטיילים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב קוקטיילרוטב קוקטייל
פריכיות צדפות, כתוספתפריכיות צדפות, כתוספת
ציוד שתשתמש בו
צבע מאכל משחת ירוק עלים, ירוק יער ואדוםצבע מאכל משחת ירוק עלים, ירוק יער ואדום
3
יוצקים את התערובת על גבינת השמנת. מקררים עד להגשה.
מרכיבים שתצטרך
חבילה NILLA Wafersחבילה NILLA Wafers

יין מומלץ: סוביניון בלאן, ריזלינג, פינו גריג ' יו.

סוביניון בלאן, ריזלינג ופינו גריג'יו הם הבחירות המובילות שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס המוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. Cakebread סוביניון בלאן עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 35 דולר לבקבוק.
עוגות סוביניון בלאן
עוגות סוביניון בלאן
הסוביניון בלאן 2011 שלנו משקף את כל התכונות החיוביות של עונת גידול קרירה. הוא רענן וארומטי להפליא, עם ניחוחות עזים של אשכולית ורודה, דומדמנית, מלון ותפוח ירוק. בחיך, היין בעל גוף בינוני עם הדרים עשירים ותוססים (אשכולית וקיווי), מלון טל דבש, טעמי תבלינים ומינרלים מאוזנים על ידי חומציות מעולה וסיומת ארוכה, מרעננת, מינרלית/גיריבית המזכירה בורדו לבן משובח. יין אפריטיף מעולה, הסוביניון בלאן 2011 שלנו הוא גם תכליתי להפליא עם אוכל, במיוחד סלטים ופירות ים קלים יותר, עופות ופסטות.