קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות6
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

טאקו בקר ושעועית

טאקו בקר ושעועית
בשר בקר & שעועית טאקו יכול להיות רק מקסיקניות מתכון שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה 12% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכין 6 מנות עם 274 קלוריות, 8 גרם חלבון, ו 8 גרם שומן כל אחד. 1 אדם התרשמו מתכון זה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 25 דקות. גשו לסופר וקנו שעועית פינטו, עגבניות משומרות, מקסיקורן, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 37%. הציון הזה די גרוע. נסו טאקו בריא של בשר בקר ושעועית, טאקו תנור בקר ושעועית, ו טאקו בקר אפוי ושעועית שחורה (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת גדולה מבשלים את הבקר על אש בינונית עד שהבשר כבר לא ורוד; מסננים. מערבבים פנימה את השעועית, העגבניות, המקסיקורן, המרק, המים ואבקת הצ ' ילי. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מבשלים, ללא כיסוי, למשך 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף
MexicornMexicorn
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
כף תערובת בקר לקליפות טאקו; מגישים עם תוספות לבחירתכם.
מרכיבים שתצטרך
תְרֵיסַרתְרֵיסַר
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'