קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות4
מטבחיםמקסיקני
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

טאקו טופו אני

טאקו טופו אני
מתכון טופו טאקו אני מוכן תוך כ 45 דקות, והוא בהחלט מרהיב ללא גלוטן אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מנה זו מכילה סביב 10 גרם חלבון 17 גרם של שומן, וסך הכל 255 קלוריות. 351 אדם התרשמו מתכון זה. אם יש לכם בצל, גבינת צ'דר, שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. . , שהוא מוצק. מתכונים דומים: טאקו טופו, טאקו טופו, ו טאקו טופו אני.

הוראות

1
מעל חום בינוני מטגנים את הטופו, השמן, השום והבצל במחבת גדולה במשך 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
בצלבצל
טופוטופו
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים את אבקת הצ ' ילי, פפריקה, קאיין, כמון, מלח, מיץ ליים ורוטב עגבניות למחבת ומערבבים. לבשל במשך 3 דקות. מערבבים בכוסברה. תערובת כפית בקערת הגשה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
מיץ לייםמיץ ליים
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
פפריקהפפריקה
כמוןכמון
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
קערהקערה
3
כפית את תערובת טופו לתוך קונכיות טאקו. למעלה התערובת עם חסה, עגבניות, אבוקדו, גבינת צ ' דר וסלסה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת צ ' דרגבינת צ ' דר
קונכיות טאקוקונכיות טאקו
עגבנייהעגבנייה
אבוקדואבוקדו
חסהחסה
סלסהסלסה
טופוטופו

מרכיבים

1קלופים עם אבוקדו, מגולענים וחתוכים לקוביותקלופים עם אבוקדו, מגולענים וחתוכים לקוביות0(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם2(יכול להיות או להרחיק)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחוןשום, טחון0(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון1ליים, מיץליים, מיץ4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחסה קרועהחסה קרועה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת צ'דר גרוסהגבינת צ'דר גרוסה101 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרקונכיות טאקו, מחוממותקונכיות טאקו, מחוממות454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת גן עשב טופו, מתפוררחבילת גן עשב טופו, מתפורר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)2עגבניות, קצוץעגבניות, קצוץ2(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. ה-Windracer Russian River Pinot Noir עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 60 דולר לבקבוק.
WindRacer נהר רוסי פינו נואר
WindRacer נהר רוסי פינו נואר
ניחוחות יפים של sassafras, מוקה ווש שחור להפגין את האישיות הייחודית, נועזת של עמק הנהר הרוסי. טעמים ברורים של פירות brambly, אלון מתוק ופלפל לבן להוביל יין רחב ומאוזן עם חומציות מזון ידידותי. הימים החמים, שטופי השמש והלילות הערפיליים הקרים של הנהר הרוסי הם אופטימליים עבור פינו נואר-היינות בעלי מרקם ומשקל רב מבלי להיות מוגזמים או לאבד את חומציותם הטבעית. ניחוחות וטעמים עמוקים, כהים קלאסיים הנהר הרוסי ידוע לזרוח דרך היין הזה.