קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות18
מגזין

טונה מומסת

טונה מומסת
טונה מומסת pescatarian מנה עיקרית. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 416 קלוריות, 32 גרם חלבון ו 22 גרם שומן. גשו לסופר וקנו מלח, פטרוזיליה, פלפל ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב הרוטב סלט אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קערה אחת עוגת שוקולד כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 25 דקות. נסו ממיסים את הלב טונה מומסת, יום ראשון בריא, טעים, סלט טונה אמיתי - לסלט טונה, להמיס, ו טונה מומסת (מתכונים דומים).

הוראות

1
הגדר שליטה בתנור לצלות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
בקערה בינונית, מערבבים טונה, מיונז, סלרי, בצל, פטרוזיליה, חומץ, מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיונזמיונז
פטרוזיליהפטרוזיליה
חומץחומץ
סלריסלרי
בצלבצל
טונהטונה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מניחים פרוסות לחם על תבנית אפייה. מטגנים עם העליון על 4 עד 6 אינץ ' מחום 1 דקה או עד קלוי קלוי.
מרכיבים שתצטרך
לחםלחם
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
הפוך לחם על תבנית אפייה.
מרכיבים שתצטרך
לחםלחם
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
פרוס את הצד הלא קלוי של כל פרוסת לחם עם כ 1/3 כוס סלט הטונה, 1 פרוסת הגבינה, 2 פרוסות עגבניות ו -1 של פרוסת הגבינה הנותרת. להחזיר כריכים לתנור; לצלות 3 עד 5 דקות או עד גבינה מותכת.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
מורחיםמורחים
עגבנייהעגבנייה
לחםלחם
טונהטונה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם בחירה מצוינת לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. אתה יכול לנסות מקור יין נאפה עמק מרלו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 34 דולר לבקבוק.
מקור יין נאפה עמק מרלו
מקור יין נאפה עמק מרלו
מרלו 2006 שלנו אינו ביישן, עם גוון גארנט עמוק וכהה וניחוחות שופעים של שחור עשירדובדבן, קסיס וציפורן. טאנינים נגישים ומשולבים ממסגרים את הפרי הכהה הנדיבטעמים ומעילים את החיך בקטיפה רכה. הגימור הארוך והפירותי, מהול בתבליני הסתיו.,מסתיים עם zing חמוציות תוסס. "זהו יין קלאסי מאוד מבציר מדהים. קחזה, מיילס!"צוחק יינן טום רינלדי, עם התייחסות לסרט לצדדים.