קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות48
מגזין

טונה עם שקדים וצימוקים

טונה עם שקדים וצימוקים
טונה עם שקדים וצימוקים עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 276 קלוריות, 21 גרם חלבון ו 6 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. גשו לסופר וקנו לחם, גזר, צימוקים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בצימוקים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג אורז עם צימוקים וקינמון כקינוח. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-14 היו אומרים שזה פגע במקום. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו כרובית עם שקדים, צימוקים וצלפים, כרוב ירוק עם שקדים וצימוקים, ו אורז פילאף עם שקדים וצימוקים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם בחירה מצוינת לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. יין אחד אתה יכול לנסות הוא מרלו עמק אלכסנדר Matanzas. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 28 דולר.
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
צבע סגול בינוני. טעמים של שזיף satsuma, שוקולד מריר מכוסה פטל, וניחוחות allspice בעיקר. על החיך, זה מרלו קלאסי עם ריכוז טוב. הוא מלוח ובינוני בעל טאנינים קטיפתי. עוגת דובדבנים תוצרת בית טארט וניחוחות עץ סנדל נתפסים בקלות בעת טעימות.