קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות6
ציון בריאות2
דיאטותפסקאטרית
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

טוסט בשר סרטנים

טוסט בשר סרטנים
טוסט בשר סרטנים דורש בערך 15 דקות מההתחלה ועד הסוף. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 10 גרם חלבון 16 גרם של שומן, וסך הכל 290 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. אם יש לכם חמאה, מלח שום, מיונז, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. 2 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. . זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו כוס בשר סרטנים, קיש בשר סרטנים, ו גלילי בשר סרטנים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור כדי לצלות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
בקערת ערבוב קטנה, לשלב בשר סרטנים, חמאה או מרגרינה, מיונז, מלח שום, ומלח תיבול.
מרכיבים שתצטרך
מלח שוםמלח שום
מיונזמיונז
חמאהחמאה
בשר סרטניםבשר סרטנים
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
3
מורחים תערובת זו על מאפינס פנים פתוח. מסדרים את טוסטים על תבנית אפייה.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
טוסט צלוי במשך 8 דקות או עד קלוי. תיזהר לא לשרוף אותם.

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

פירות ים בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, מוסקדט, וריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. אתה יכול לנסות שרדונה Trentadue La Storia. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 25 דולר לבקבוק.
טרנטדיו שרדונה סטוריה
טרנטדיו שרדונה סטוריה
שרדונה 2014, חוף סונומה, אופייני למגוון עם ניחוחות של תפוחים, אפרסקים לבנים והדרים. עם זמן רב יותר בניחוחות זכוכית מגוונת של אגוז מוסקט, טוסט קל וניל באים לשחק יחד עם הצעה של אננס ולימונים מאייר בשלים. הפה מרגיש פריך ומאופק עם מינרליות ברורה וטוהר של פירות. עשיר, אלגנטי ומאוזן להפליא.