קושיבינוני
מוכן ב1 ש
מנות3
ציון בריאות15
מגזין

טופו מסאלה

טופו מסאלה
Masala טופו יכול להיות רק הודי מתכון שאתה מחפש. במנה עיקרית זו יש 294 קלוריות, 18 גרם חלבון ו 12 גרם של שומן למנה. ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני מגיש 3 . אם יש לכם עגבניות, מלח ופלפל, garam masala, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן canolan אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,איבודי דובדבן-משמש כקינוח. . מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. מתכונים דומים: טופו טיקה מסאלה, מסאלה-טופו בורגר, ו מאסאלה טופו מתובל לטרוף.

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי עובד ממש טוב עם Gruener Veltliner, ריזלינג, נוצץ רוזה. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Aichenberg פרימיום Gruner Veltliner. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
Aichenberg Premium Gruner Veltliner
Aichenberg Premium Gruner Veltliner
גרונר הפרמיה של אייכנברג Veltlinern הוא מעדן אוסטרי משפחתי. יש לו ניחוחות של פירות טריים spiciness, עם הערות של פירות טרופיים ופלפל. הטריות בטעם נותנת טעמים של תפוחים ירוקים אשר לאורך זמן לארוז אגרוף בסוף. יין זה משתלב היטב עם בשר לבן, דגים, גבינות ומנות איטלקיות כגון פיצה ופסטה.