קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות16
ציון בריאות2
מגזין

טורט בוטנים שוקולד אהוב

טורט בוטנים שוקולד אהוב
מתכון זה מכין 16 מנות עם 262 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 13 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 7% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. גשו לסופר וקנו תערובת פודינג וניל מיידית, תמצית ונילן, שוקולד, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 5 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 23%. הציון הזה די גרוע. נסו טורט בוטנים שוקולד, טורט חמאת בוטנים שוקולד, ו טורט חמאת בוטנים שוקולד (מתכונים דומים).

הוראות

1
מעיל שני 9-ב. מחבתות אפייה עגולות עם תרסיס בישול; מרפדים בנייר שעווה. מצפים את הנייר בתרסיס בישול ומפזרים קמח; מניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
2
בקערה גדולה שלבו את שבעת המרכיבים הראשונים. בקערה קטנה שלבו את החלב, תחליף הביצה, השמן והווניל; מוסיפים לתערובת הקמח. מקציפים 2 דקות. מערבבים במים.
מרכיבים שתצטרך
תחליף ביצהתחליף ביצה
ונילוניל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מיםמים
חלבחלב
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
יוצקים לתוך מחבתות מוכן.
4
אופים בחום של 350 מעלות למשך 30-35 דקות או עד שקיסם המוחדר ליד המרכז יוצא נקי. מצננים למשך 10 דקות; מוציאים מהמחבתות למתלים. מגניב לגמרי.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
5
בקערה גדולה, להקציף 1-3 / 4 כוסות חלב ותערובת פודינג במשך 2 דקות; לתת לעמוד 2 דקות או עד רך-סט. בסיר קטן על אש נמוכה מערבבים חמאת בוטנים וחלב שנותר עד לקבלת תערובת חלקה. מקפלים לתוך פודינג.
מרכיבים שתצטרך
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
תערובת פודינגתערובת פודינג
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מקציףמקציף
קערהקערה
6
מניחים שכבה תחתונה על צלחת הגשה; מורחים מחצית מהמילוי על שכבת העוגה; למעלה עם שכבה שנייה ומילוי שנותר. מצננים במשך שעה 1 או עד ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
7
לציפוי, במיקרוגל, ממיסים שוקולד וחמאה; מערבבים עד לקבלת תערובת חלקה. מערבבים פנימה את הסוכר והחלב של הקונדיטורים עד לקבלת תערובת אחידה. מצננים עד למריחה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
שוקולדשוקולד
חמאהחמאה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
8
מורחים ציפוי על גבי העוגה.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
מורחיםמורחים

מרכיבים

1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפיית קקאואפיית קקאו11 קילו קישואים,1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים3(חוֹרֶף)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקיםסוכר ממתקים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשומן מוקרם חמאת בוטניםשומן מוקרם חמאת בוטנים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתחליף ביצהתחליף ביצה2(חוֹרֶף)חלב נטול שומןחלב נטול שומן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילה ללא סוכר תערובת פודינג וניל מיידיתחבילה ללא סוכר תערובת פודינג וניל מיידית11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתערובת סוכרתערובת סוכר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שוקולד לא ממותקשוקולד לא ממותק21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים רותחיםמים רותחים