קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות14
ציון בריאות6
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

טורט קרם אגס קשיו טבעוני

טורט קרם אגס קשיו טבעוני
אם יש לכם אגוזי קשיו, שקדים, סירופ אורז חום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 47%. מתכונים דומים: טארט Crème Brûlée קלוי, סקל אגס רך קליפה קרם טארט, ו טארט אגס טבעוני.

הוראות

1
מחממים התנור שלך ל 325° F (160° C).
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
מערבבים את הסוכר, ארוחת שקדים וקמח אורז חום בקערה בינונית. ממיסים את המרגרינה ושופכים אותה פנימה, יחד עם סירופ האורז החום. מערבבים כדי מעיל את כל החומרים יבשים ביסודיות, ולחץ על תערובת זו בחוזקה לתוך החלק התחתון של מחבת springform עגול 9 אינץ'. להביא את הקרום על 1 אינץ ' את הצדדים של המחבת, ולהניח בצד.אם משתמשים בקשיו שלמים, להתחיל על ידי שחיקה אותם במעבד המזון שלך. זה עשוי לקחת 5 עד 10 דקות עבור קשיו להתחיל לשחרר את השמנים הטבעיים שלהם ולהפוך משחה חלקה, אבל לא לעצור קצר, שכן חשוב כי אין גושים.
מרכיבים שתצטרך
קמח אורז חוםקמח אורז חום
סירופ אורז חוםסירופ אורז חום
אופים או סוכר דק במיוחדאופים או סוכר דק במיוחד
¼ כוס קמח גדושה¼ כוס קמח גדושה
קשיוקשיו
צנצנת שימור פטל ללא גרעיניםצנצנת שימור פטל ללא גרעינים
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
נשיקות קצפת ונשיקות שוקולד מיניאטוריות, לא חובהנשיקות קצפת ונשיקות שוקולד מיניאטוריות, לא חובה
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
הוסף את חמאת הקשיו הטריה שלך, או גרסה שנקנתה בחנות( זמינה בחנויות מזון טבעיות רבות), לבלנדר או למעבד המזון שלך יחד עם המים, סירופ מייפל ווניל. תהליך לשלב. להחליק את קרם וכתוצאה מכך לתוך הקרום שלך ולהניח בצד again.To core ולפרוס אגסים שלך, לחתוך אותם חצי לאורכו, ולאחר מכן לחתוך כל חצי לפרוסות של עובי 1/8 אינץ'. אין צורך לקלף את האגסים, כמו עורות להוסיף טעם נוסף, מרקם וסיבים.לזרוק את הפרוסות עם הסוכר וקינמון, ולסדר אותם על גבי cashew crème שלך.
מרכיבים שתצטרך
חמאת קשיוחמאת קשיו
סירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשהסירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשה
יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה
ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי
קשיוקשיו
צנצנת שימור פטל ללא גרעיניםצנצנת שימור פטל ללא גרעינים
4 כפיות אגוזי מלך קצוצים4 כפיות אגוזי מלך קצוצים
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
4
אופים במשך 20 עד 25 דקות, עד האגסים לרכך.
מרכיבים שתצטרך
4 כפיות אגוזי מלך קצוצים4 כפיות אגוזי מלך קצוצים
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
5
בואו מגניב ומפזרים שקדים פרוסים לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
שקדים פרוסיםשקדים פרוסים

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח שקדים / קמחקמח שקדים / קמח596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשקדים פרוסים לקישוטשקדים פרוסים לקישוט596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח אורז חוםקמח אורז חום2(חוֹרֶף)סירופ אורז חוםסירופ אורז חום2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקשיו שלם, גלם או 1 כוס חמאה קשיוקשיו שלם, גלם או 1 כוס חמאה קשיו596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך1(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשהסירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרגרינה* (מציאת מרגרינה נטולת סויה יכולה להיות קשה, אבל אתה יכול להחליף קיצור ללא סויה במידת הצורך)מרגרינה* (מציאת מרגרינה נטולת סויה יכולה להיות קשה, אבל אתה יכול להחליף קיצור ללא סויה במידת הצורך)21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרמוצק, אגסים בינונייםמוצק, אגסים בינוניים11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן