קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות8
ציון בריאות12
מגזין

טורקיה Tetrazzini

טורקיה Tetrazzini
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל טורקיה Tetrazzini. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. מנה אחת מכילה 435 קלוריות, 19 גרם חלבון ו 17 גרם שומן. אם יש לכם שרי, קמח, מרק עוף, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב אגוז מוסקט אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מוסקט כקינוח. מהכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 1 שעה. וזה די טוב. נסו טורקיה Tetrazzini, טורקיה Tetrazzini, ו טורקיה Tetrazzini (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממיסים 2 כפות. של חמאה ב 14-in. מחבת או 5-qt. סיר מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
להוסיף כרישה, פטריות, 1 כפית. מלח, אגוז מוסקט; לבשל, ערבוב לעתים קרובות, עד ירקות רכים ומתחילים חום, על 12 דקות. באמצעות כף מחוררת, להעביר ירקות לקערה ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
פטריותפטריות
מוסקטמוסקט
כרישהכרישה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
קערהקערה
3
מביאים סיר גדול של מים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
4
הוסף 3 כפית. מלח ואטריות ביצים. מבשלים עד בקושי מכרז לנשיכה.
מרכיבים שתצטרך
אטריות ביציםאטריות ביצים
מלחמלח
5
מסננים אטריות ומניחים בצד, מכוסים.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
6
בעוד אטריות מבשלות, להמיס הנותרים 3 כף. חמאה באותו מחבת.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
מפזרים קמח ומערבבים עד לתערובת נראה מבריק וזהוב חום, כ 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
8
להקציף במרק עוף ושרי ומבשלים עד מעובה, כ 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
שרי.שרי.
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
9
הסר מהחום ולהקציף במחצית וחצי, פרמזן, ונותר 1 כפית. מלח. הפחת חום נמוך, החזר מחבת לחום, ומערבבים בתערובת ירקות, טורקיה ופטרוזיליה. ממש לפני ההגשה, מערבבים ברדיקיו.
מרכיבים שתצטרך
רדיקיו.רדיקיו.
ירקירק
פרמזןפרמזן
פטרוזיליהפטרוזיליה
טורקיה כולהטורקיה כולה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
מחבתמחבת
10
מגישים מעל אטריות מבושלות ומקשטים עם פטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
פסטה מבושלתפסטה מבושלת
פטרוזיליהפטרוזיליה

מרכיבים

5(חוֹרֶף)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוסות פטריות כפתור פרוסות1/2 כוסות פטריות כפתור פרוסות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשרי יבששרי יבש454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/3 כוס יין לבן יבש, גלגל העין או ציר נוסף1/3 כוס יין לבן יבש, גלגל העין או ציר נוסף3(חוֹרֶף)קמחקמח796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחים בתוספת תוספת לקישוטפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחים בתוספת תוספת לקישוט2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחצי-חציחצי-חצי3כרישה, חתוך, פרוס לאורכו, שטוף תחת מים זורמים קרים וחתך לרוחב לחצי ירחים דקיםכרישה, חתוך, פרוס לאורכו, שטוף תחת מים זורמים קרים וחתך לרוחב לחצי ירחים דקים0(יכול להיות או להרחיק)1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזןגבינת פרמזן2כובעי פטריות פורטבלה, חתוכים לקוביותכובעי פטריות פורטבלה, חתוכים לקוביות1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי צנון קצוציםעלי צנון קצוצים5(יכול להיות או להרחיק)מלח, ועוד טעםמלח, ועוד טעם4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוביה או הודו מגורר מבושל, ב 1/2-in. חלקיםקוביה או הודו מגורר מבושל, ב 1/2-in. חלקים