קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות8
ציון בריאות20
מגזין

טורקיה מרושל המחץ

טורקיה מרושל המחץ
תשכחו לצאת לאכול או להזמין אוכל בכל פעם שאתם חושקים באוכל אמריקאי. נסו להכין תרנגול הודו מרושל בבית. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 38 גרם חלבון, 5 גרם שומן, ובסך הכל 335 קלוריות. מתכון זה משמש 8. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם רוטב ברביקיו, קטשופ ללא מלח, חומץ וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה למדי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר חלב חינם דיאטה. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 82%, שהוא מרהיב. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם טורקיה מרושל המחץ, טורקיה מרושל המחץ, ו טורקיה מרושל המחץ.

הוראות

1
מחממים מחבת טפלון על אש בינונית; מבשלים ומערבבים הודו, בצל, פלפל חריף ועגבנייה עד שההודו מתפורר וכבר לא ורוד, כ -5 דקות. מערבבים פנימה קטשופ, רוטב ברביקיו, חרדל, חומץ, זרעי סלרי, פלפל שחור ופתיתי פלפל אדום. מנמיכים את האש לנמוכה ומבשלים במשך 10 דקות, תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
פלפל שחורפלפל שחור
פלפלפלפל
זרעי סלריזרעי סלרי
קטשופקטשופ
חרדלחרדל
חומץחומץ
עגבנייהעגבנייה
טורקיה כולהטורקיה כולה
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מגישים תערובת הודו על לחמניות המבורגר קלויות.
מרכיבים שתצטרך
לחמניית המבורגרלחמניית המבורגר
טורקיה כולהטורקיה כולה

ציוד

יין מומלץ: פינו נואר, Malbec, Zinfandel

פינו נואר, מלבק וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור סלופי ג ' ו. כל היינות האדומים האלה משתלבים היטב עם בשר בקר טחון ורוטב עגבניות של סלופי ג ' ו. כרם לה קאדו רושו פינו נואר עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 49 דולר לבקבוק.
כרם לה קדו רושו פינו נואר
כרם לה קדו רושו פינו נואר