קושירגיל
מוכן ב33 דק.
מנות5
ציון בריאות0
מגזין

טיפות לימון ג'ינג'ר קפוא

טיפות לימון ג'ינג'ר קפוא
טיפות לימון ג'ינג'ר קפוא נטול גלוטן,, ללא חלב, צמחוני לקטו אובו וידידותי לפודמפ הר העבודה. מתכון זה מכין 5 מנות עם 281 קלוריות, 0 גרם חלבון, ו 0 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. ראש לחנות לאסוף וודקה, מנטה, מיץ לימון, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 33 דקות. עם כפית ציון 9%, המנה הזו גרועה מאוד (אך עדיין ניתנת לתיקון). משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם דבש לימון ג'ינג'ר טיפות גרון, דבש לימון ג'ינג'ר טיפות גרון, ו יוגורט קפוא לימון-ג'ינג'ר.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מוסיפים סירופ פשוט לבלנדר.
מרכיבים שתצטרך
סם גסם ג
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
3
מוסיפים את שאר החומרים ומערבבים לתערובת אחידה.
4
יוצקים לכוסות ומקשטים בלימון.
מרכיבים שתצטרך
קליפות מלימוןקליפות מלימון
1
מביאים מים לרתיחה נמוכה ומערבבים עד להמסת הסוכר.
מרכיבים שתצטרך
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
2
מוסיפים ג ' ינג ' ר ונענע ומניחים לתלול למשך 20 דקות. מסננים ומצננים.
מרכיבים שתצטרך
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. התווית הצהובה של ווב קליקוט ברוט עם שקית מתנה איזותרמית עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 70 דולר לבקבוק.
ווב קליקוט צהוב תווית ברוט עם שקית מתנה איזותרמית
ווב קליקוט צהוב תווית ברוט עם שקית מתנה איזותרמית
התיק האיזותרמי השומר על בקבוק תווית צהובה קר עד שעתיים. את מתנה מושלמת כמו זה מאוד תכליתי ויכול להיות מקופל ונשא בתיק שלך!בית שמפניה נשפט בסופו של דבר על איכות הברוט הלא עתיק שלו. זה בייצור של יין כזה כי האמנות האמיתית של מיזוג שמפניה מגלה את עצמה.זוהי אמנות שבה בית ווב קליקוט מצטיין. התווית הצהובה של ברוט שלנו משקפת את הכרמים המעולים שבבעלותנו ואת האופי העקבי של סגנון הבית שלנו.הדומיננטיות של פינו נואר מספקת את המבנה שהוא כל כך טיפוסי קליקוט, בעוד מגע של פינו מיוניר מסכם את התערובת. שרדונה מוסיפה את האלגנטיות והעדינות החיוניות ביין מאוזן לחלוטין.