קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות8
ציון בריאות7
מגזין

טירמיסו דלעת

טירמיסו דלעת
מתכון דלעת Tiramisu יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 20 דקות. והוא יספק כ 8 מנות. מנה אחת מכילה 446 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 20 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם רום מתובל, ladyfingers, תמצית vanillan, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו דלעת טירמיסו עם חמאת דלעת רוטב קרמל עבור # SundaySupper, טירמיסו דלעת, ו טירמיסו דלעת (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
ציוד מיוחד: 8 מיני צלחות זוטות זכוכית או כוסות קינוח
3
בקערת ערבוב בינונית, הכו יחד את מחית הדלעת, גבינת שמנת, סוכר חום ותבלינים פשטידת דלעת. בקערה נפרדת, להכות את השמנת הכבדה עם סוכר מגורען ווניל לפסגות בינוניות. מקפלים שלושה רבעים של הקצפת לתערובת הדלעת.
מרכיבים שתצטרך
גדול או קישוא, חתוך לרבעים לאורך וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ'גדול או קישוא, חתוך לרבעים לאורך וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ'
צבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך
דלעת משומרדלעת משומר
לימון גומילימון גומי
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה
כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)
(טעם מקורי)(טעם מקורי)
ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי
ציוד שתשתמש בו
כמו גבינות לטאקוכמו גבינות לטאקו
4
כדי להרכיב: בקערה קטנה, לשלב את התה עם מיץ תפוזים ורום מתובל אם שימוש. תחתוך את אצבעות הנשים לחצי. לטבול 2 ladyfingers חצאים לתוך תערובת התה ולמקם בשכבה אחת על החלק התחתון של כוס קינוח. למעלה עם כ 1/4 כוס של תערובת דלעת. חזור עם שכבה נוספת של ladyfingers ספוג ועוד שכבה של תערובת דלעת. למעלה עם מנה של קצפת. חזור עם שאר המשקפיים והמרכיבים.
מרכיבים שתצטרך
לימון גומילימון גומי
1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה
קצפת בחנות 2 מיכליםקצפת בחנות 2 מיכלים
רום מתובלרום מתובל
(טעם מקורי)(טעם מקורי)
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
תהתה
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
5
מניחים במקרר עד מוכן לשרת. רק להיות בשבילך לשרת, לקשט כל טירמיסו עם 2 חצאי ladyfinger.

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות סנטה Margherita קיאנטי Classico Riserva. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -27 דולר לבקבוק.
סנטה מרגריטה קיאנטי קלאסיקו ריסרבה
סנטה מרגריטה קיאנטי קלאסיקו ריסרבה
קיאנטי איטלקי אותנטי עשוי מענבים הגדלים בלב אזור הקיאנטי קלאסיקו של טוסקנה. ביטוי מעודן של ענבים Sangiovese, עם חומציות משמעותית מ pH הנמוך של הקרקע באזור זה.ניחוחות היין האדום המורכב הזה נעים בין דובדבנים ושזיפים לפרחי גלדיולות ופלינט ארצי. טעמים טאני, אלון בגילאי הם בהירים ועגולים, עם גימור יבש, חם, ארצי.מומלץ ליהנות עם מנות טעימות מאוד, כגון רטבים מבוססי עגבניות, רביולי פטריות, בשר בקר או צלי חזיר, ובשר בשר צבי כדי פסיון. זה גם מעולה עם גבינות בוגרות.תערובת: 85% סנג ' ובזה, 15% מרלו וקברנה סוביניון