קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות1
ציון בריאות23
מגזין

טירמיסו דלעת וקרמל

טירמיסו דלעת וקרמל
טירמיסו דלעת וקרמל דורש סביב 30 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתכון זה מספק 1 מנות. עם 3748 קלוריות, 43 גרם חלבון ו 187g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %42 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו בורבון, דלעת, ג'ינג'ר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 61%. נסו דלעת טירמיסו עם חמאת דלעת רוטב קרמל עבור # SundaySupper, טירמיסו דלעת קרמל לשניים, ו טירמיסו דלעת קרמל (מתכונים דומים).

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)וויסקי בורבון (מומלץ: Maker's Mark)וויסקי בורבון (מומלץ: Maker's Mark)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כוס בטטה מבושלת1 כוס בטטה מבושלת3(חוֹרֶף)חמאה (ללא תחליף)חמאה (ללא תחליף)227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)דלעת משומרדלעת משומר1WES E אומנויות השפה האנגליתכרמלכרמל2(יכול להיות או להרחיק)תפוח נוסף אופציונליתפוח נוסף אופציונלי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)סוכר ממתקיםסוכר ממתקים11 קילו קישואים,תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך0(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחון טריאגוז מוסקט טחון טרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת מתוקהשמנת מתוקה198אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)package ladyfingerspackage ladyfingers1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסירופ מייפל טהורסירופ מייפל טהור248אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת מסקרפונה, בטמפרטורת החדרגבינת מסקרפונה, בטמפרטורת החדר1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי בתפריט? נסה זיווג עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. Castello di Ama Chianti Classico San Lorenzo Gran Selezione עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 48 דולר לבקבוק.
Castello di Ama Chianti Classico San Lorenzo Gran Selezione
Castello di Ama Chianti Classico San Lorenzo Gran Selezione
# 31 Wine Enthusiast Top 100 של 2018 אדום-אודם טהור. אף פירותי עם דובדבנים ותותים. כמה רמזים שלישוניים מזכירים עור. טעמים של פירות אדומים בשלים, עסיסי, מסקרן וארוך טווח. טאנינים בשלים ועדינים. טעם הלוואי מבטא רעננות תוססת עם הערות של פירות אדומים כהים, אדמה רטובה ועץ.