קושירגיל
מוכן ב50 דק.
מנות1
ציון בריאות17
מגזין

טירמיסו לימון

טירמיסו לימון
אם יש לך ברנדי, גרידת לימון, גבינת מסקרפונה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. מתכונים דומים: טירמיסו לימון, טירמיסו לימון, ו אוכמניות - לימון טירמיסו.

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות סנטה Margherita קיאנטי Classico Riserva. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -27 דולר לבקבוק.
סנטה מרגריטה קיאנטי קלאסיקו ריסרבה
סנטה מרגריטה קיאנטי קלאסיקו ריסרבה
קיאנטי איטלקי אותנטי עשוי מענבים הגדלים בלב אזור הקיאנטי קלאסיקו של טוסקנה. ביטוי מעודן של ענבים Sangiovese, עם חומציות משמעותית מ pH הנמוך של הקרקע באזור זה.ניחוחות היין האדום המורכב הזה נעים בין דובדבנים ושזיפים לפרחי גלדיולות ופלינט ארצי. טעמים טאני, אלון בגילאי הם בהירים ועגולים, עם גימור יבש, חם, ארצי.מומלץ ליהנות עם מנות טעימות מאוד, כגון רטבים מבוססי עגבניות, רביולי פטריות, בשר בקר או צלי חזיר, ובשר בשר צבי כדי פסיון. זה גם מעולה עם גבינות בוגרות.תערובת: 85% סנג ' ובזה, 15% מרלו וקברנה סוביניון