קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות24
ציון בריאות0
מגזין

טקסס שוקולד עוגות

טקסס שוקולד עוגות
עוגות שוקולד טקסס יכולות להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מתכון צמחוני זה משרת 24 . מנה אחת מכילה 230 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן. אם יש לכם סוכר, חלב, חמאה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 10%. ציון זה לא כל כך גדול. נסו טקסס עוגות עוגות, עוגות עוגת גיליון טקסס, ו כשר לקאפקייקס שוקולד לפסח: קאפקייקס שוקולד ללא קמח עם ציפוי גבינת שמנת שוקולד עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את הקמח, הסוכר, המלח והסודה לשתייה. בסיר גדול על אש בינונית מביאים לרתיחה את הקקאו, המים, השמן והחמאה. מוסיפים בהדרגה לחומרים יבשים ומערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
(צינור גדול)(צינור גדול)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
שלב את הביצים, החמאה והווניל; מוסיפים בהדרגה לבלילה ומערבבים היטב (הבלילה תהיה דקה מאוד).
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)
ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי
(קיבלר)(קיבלר)
3
ממלאים כוסות מאפינס מרופדות בנייר מלאות בשלושה רבעים.
ציוד שתשתמש בו
גבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופניםגבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופנים
4
אופים בחום של 350 ניתנים להזרקה למשך 15-20 דקות או עד שקיסם המוחדר ליד המרכז יוצא נקי. מצננים 10 דקות לפני שמוציאים מהמחבתות למתלים כדי להתקרר לחלוטין.
ציוד שתשתמש בו
טעם חמאה צלולטעם חמאה צלול
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
5
לציפוי, בסיר כבד, שלבו את הסוכר החום, החמאה והחלב. מבשלים ומערבבים על אש נמוכה עד להמסת הסוכר. הגדל את החום לבינוני. לא מערבבים. מבשלים 3-6 דקות או עד שנוצרות בועות במרכז התערובת והסירופ הופך לענבר.
מרכיבים שתצטרך
דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
להתיז תמצית וניללהתיז תמצית וניל
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
6
מסירים מהאש; מעבירים לקערה קטנה. מגניב לטמפרטורת החדר. מקציפים בהדרגה את הסוכר של הקונדיטורים עד לקבלת תערובת חלקה. עוגות פרוסט.
מרכיבים שתצטרך
ל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים
שוש מחרוזת נעלייםשוש מחרוזת נעליים
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפיית קקאואפיית קקאו1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, קוביותחמאה, קוביות796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקיםסוכר ממתקים2קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב