קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות19
מגזין

טרין דה קטניות (פטה ירקות )

טרין דה קטניות (פטה ירקות )
תמיד כיף שיש עוד מתכון של hor d ' oeuvre, אז תנו הזדמנות ל קטניות דה טרין (פטה ירקות ). מתכון זה מספק 10 מנות. עם 255 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 14 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 9 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. לכו לחנות ותרימו פלפל, חלב עיזים, רוטב טבסקו ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. עם כפית ציון של 64% המנה הזאת די טובה. מתכונים דומים: קארי Pâté En Terrine, פורל אדום וקליפות ירקות עם קרם שום-Pelures de légumes, truite rosée et sa crème d ' ail, ו מרק הירקות ואת Minestrone - le bouillon de légumes et la minestrone.

הוראות

1
צליית האספרגוס: לקצץ כ 2 אינץ ' מן השורש.
מרכיבים שתצטרך
2
מברשת מחבת מחבת מחבת חמה עם שמן. מעיל קל את האספרגוס באמצעות מברשת סיליקון ומניחים על המחבת. מבשלים עד שאתה מקבל סימני גריל (כ 2-3 דקות בכל צד) על אש בינונית. לא לבשל יתר על המידה; זה צריך להיות עדיין רך ופריך ולא רגשני או היית מרוקן את כל החומרים המזינים הבריאים.
מרכיבים שתצטרך
3
הסר מהמחבת. מתבלים במלח ופלפל. תניח בצד.בישול הגזר: בסיר קטן, מוסיפים את הגזר ו -2 כוסות מים. מכסים ומביאים לרתיחה ומפחיתים את החום לרתיחה עדינה. מבשלים כ -30 דקות. לאחר הנוזל מתאדה, לבדוק doneness (להוסיף יותר מים ומבשלים קצת יותר אם הגזרים אינם מתרככים). בישול פטריות קרים: במחבת לא מקל, לחמם את השמן.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את השום ומבשלים על חום גבוה עד ריחני.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את הפטריות ומבשלים עוד 2 דקות. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים 2 כפות פטרוזיליה. תניח בצד. Prepping את terrine צמחוני jellied: להמיס את אגר אגר במים.
מרכיבים שתצטרך
7
יוצקים את הנוזל אגר אגר לתוך מחבת רוטב.
מרכיבים שתצטרך
8
חום, ערבוב כל הזמן עם כף עץ. מביאים לרתיחה, ואז מיד נמוך יותר בינוני. שמור ערבוב אפילו, חלק texture.In מחבת אחרת, מחממים את חלב העז עד שמגיעים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
9
הוסף את הנוזל אגר אגר. מערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
10
מוסיפים קרם קוקוס, ואז מנמיכים את החום.
מרכיבים שתצטרך
1
מברשת את התבנית (ראה טיפים) עם מים קרים קו עם לעטוף פלסטיק עבור קל בלתי דפוס.
מרכיבים שתצטרך
2
יוצקים מצקת של תערובת חלב עיזים לתוך התבנית.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את העגבניות המיובשות, מכסים עם עוד מצקת של תערובת חלב עיזים.
מרכיבים שתצטרך
4
תן את השכבה הראשונה להגדיר במשך כ 2-3 דקות, ולאחר מכן להוסיף את מוצרלה פרוס. כאשר החלק העליון הוא קצת דביק למגע אבל הנוזל לא הגיע עקביות ג ' ל, לחזור על אותו הליך עם גזר, ואז פטריות קרים.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים שכבה של אספרגוס בגריל (אני חניתות וגבעולים לסירוגין בכל צד של התבנית כך המרקם הוא אפילו). מכסים עם תערובת חלב עיזים יותר. סיים עם עדשים שחורות ו 2 כפות של פטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
6
הוסף עוד שכבה של תערובת חלב עיזים. חשוב כי אתה מחכה מספיק זמן בין כל שכבה כך השכבות להיקשר יחד מבלי להתערבב אחד עם השני.
מרכיבים שתצטרך
7
מערבבים את תערובת חלב העז הנותרת עם רוטב טבסקו (אם נעשה שימוש); זה ייצור מערבולת יפה כמו מגע הגמר.
מרכיבים שתצטרך
8
תמזוג את השכבה האחרונה.
9
תן לטרין הצמחוני להגדיר בטמפרטורת החדר עד שהוא מגניב לחלוטין.מכסים בניילון נצמד ומניחים במקרר לפחות 2-3 שעות, רצוי בין לילה.כאשר אתה מוכן לשרת, בעדינות לבטל את עובש טרין על ידי הפעלת סכין סביב הקיר הפנימי של התבנית. להעיף את התבנית על מגש ארוך בעדינות להסיר את אניה פלסטיק.כאשר אתה מוכן לשרת, לחתוך לפרוסות באמצעות סכין חדה. כפית כמה ויניגרט פטרוזיליה פיקנטי (מתכון כדלקמן) העליון עם ערמונים קלויים.
מרכיבים שתצטרך
ערמונים קלוייםערמונים קלויים
10
מקשטים עם עלי פטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
11
מגישים מקורר. בתאבון!

מרכיבים

25אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת אבקת אגר אגרחבילת אבקת אגר אגר12חניתות אספרגוס טריותחניתות אספרגוס טריות3(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1גדול1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקערמונים קלוייםערמונים קלויים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת קרם קוקוסחבילת קרם קוקוס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1-פטריות קרים1-פטריות קרים1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוף1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק3-חלב עיזים3-חלב עיזים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעדשים צרפתיות מאודות ארוזותעדשים צרפתיות מאודות ארוזות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקג'וליאן-חותכים עגבניות מיובשות בשמן זיתג'וליאן-חותכים עגבניות מיובשות בשמן זית1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב פטרוזיליה חריף (ראה טיפים למתכון)רוטב פטרוזיליה חריף (ראה טיפים למתכון)4(חוֹרֶף)עלי פטרוזיליהעלי פטרוזיליה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פלפל לבןפלפל לבן11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1-מלח1-מלח2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות מיובשות קלועות ומוצרלה בזיליקוםעגבניות מיובשות קלועות ומוצרלה בזיליקום1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב טבסקו (אופציונלי)רוטב טבסקו (אופציונלי)7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים מסונניםמים מסוננים

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן הן אפשרויות נהדרות לצרפתית. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. אתה יכול לנסות Calvet קרם דה בורדו ברוט rosé. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 17 דולר לבקבוק.
Calvet קרם דה בורדו ברוט עלה
Calvet קרם דה בורדו ברוט עלה
צבע סלמון מבריק עם אף אלגנטי של פטל וקסיס. מאוד עדין ומתמשך בועות לאתר להקניט את הפה וגימור יפה של טעמים פריך, עגול, פירותי. תיהנו מ-Calvet Brut Rose בכל עת כאפריטיף, תערובת קוקטיילים, משקה בראנץ ' או לכל סיבה למסיבה.