קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות6
ציון בריאות10
מגזין

טריפל קצפת שקדים ושוקולד

טריפל קצפת שקדים ושוקולד
המתכון של טריפל קצפת שקדים ושוקולד מוכן תוך כ-10 דקות והוא בהחלט אופציה מצוינת ללא חלב לאוהבי אוכל אירופאי. מתאים ל-6 מנות. , מתכון זה מכסה 18% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. חלק אחד של המנה הזו מכיל בערך 12 גרם חלבון , 21 גרם שומן ובסך הכל 474 קלוריות . המתכון הזה מ- Foodnetwork דורש ליקר שקדים, חפיסת אפיית שוקולד מריר, פרגיות ופטל. אדם אחד מצא את המתכון הזה טעים ומשביע. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 67% , שהוא מוצק. נסו טורט שקדי שוקולד עם קצפת שוקולד ,עוגת שוקולד ללא קמח עם קצפת שקדים , ושוקולד חם קוקוס עם קצפת שקדים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מרפדים צלחת זכוכית מרובעת או עגולה בגודל 8 עד 9 אינץ' או קערה באצבעות גב. מכסים במחצית מהליקר, מרססים בשכבת קצפת.
מרכיבים שתצטרך
מיכלי קצפתמיכלי קצפת
קצפת בחנות 2 מיכליםקצפת בחנות 2 מיכלים
חנות מיכלים קנתה קצפתחנות מיכלים קנתה קצפת
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מפזרים חתיכות שוקולד ושקדים פרוסים. חזור על שכבות זו בפעם אחרת. לאחר השכבה השנייה מרססים מעל כדור קצפת בריא. מפדרים באבקת קקאו, מקשטים בפטל ומגישים או מצננים עד להגשה.
מרכיבים שתצטרך
שקדים חתוכיםשקדים חתוכים
לימון גומילימון גומי
1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי
חבילה אחת (19.6 אונקיות) עוגת שכבות וניל קפואהחבילה אחת (19.6 אונקיות) עוגת שכבות וניל קפואה
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
נורהנורה

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

טריפל עובד ממש טוב עם קרם שרי, פורט ומוסקטו ד'אסטי. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. ה-Blann de Bleu Cuvee Mousseux עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Blanc de Bleu Cuvee Mousseux
Blanc de Bleu Cuvee Mousseux
Blanc de Bleu הוא יין שרדונה קליפורניה פרימיום עם רמז נוסף של אוכמניות והוא יין מבעבע עדין השמור לחגיגות בלתי נשכחות. הוא מציע טעמים מפתים ותסיסה ארומטית רעננה - בצבע פסטל חי עם אוכמניות. כל זה כלול בבקבוק סקסי מרשים עם כשרון בטוב טעם. הפרי של בלאן דה בלו גדל בכרמים השקטים של צפון קליפורניה, הידועים במשב הרוח הקריר והצלול שלהם - תנאים אידיאליים לענבים ולקרקעות האקסקלוסיביות המדגישים את האדמה. מאפיינים טעימים. היין המבעבע הזה משתלב היטב עם מתאבנים, סושי וארוחות קלות מאוד.