קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות38
מגזין

ירקות & גבינת פריטטה רכה

ירקות & גבינת פריטטה רכה
מהיר ירקות & גבינה רכה פריטטה דורש בערך 30 דקות מההתחלה ועד הסוף. המתכון הזה מכסה %40 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 553 קלוריות, 32 גרם חלבון ו 37 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. 28 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה עובד היטב כמנה עיקרית במחיר סביר. אם יש לך תרד, ביצים, קישואים, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מדהים של 91%. משתמשים שאהבו את המתכון הזה גם אהבו veg pilaf או veg pulao, איך לעשות סגנון אסיה veg pilaf, נקניק ופרמזן פריטטה מהירה, ו פריטטה תרד ארבעה מרכיבים מהירה.

הוראות

1
מטגנים את הלארדונים או בייקון בשמן במחבת גדולה לא מקל עד שמתחילים להשחים, מוסיפים את הקורגטות, ומטגנים במשך כמה דקות עד שהם מתחילים להתרכך.
מרכיבים שתצטרך
עד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערךעד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערך
1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מוסיף את sweetcorn ותרד, עונה אם אתה רוצה, ואז לחמם דרך.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל
קרוטונים סלט בצל ושום, כתושיםקרוטונים סלט בצל ושום, כתושים
3
גריל חום בינוני. מקציפים את הביצים, ואז שופכים על הירקות. להתפורר מעל הגבינה, ואז לבשל בעדינות עד הביצה יש רק להגדיר סביב הקצוות, על 5 דקות. החלק את פריטטה מתחת לגריל, ואז לבשל עד הביצה מוגדר ואת החלק העליון הוא השחמה קלות.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
(קיבלר)(קיבלר)
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
4
חותכים לפרוסות ומגישים עם סלט ירוק פשוט.

יין מומלץ: יין מבעבע

פריטטה עובדת ממש טוב עם יין מבעבע. גם אם אתה לא עושה מימוזה, יין מבעבע הוא נהדר עם ביצים משתי סיבות. אחת, אם אתם אוכלים ביצים מוקדם יותר היום, ליין מבעבע יש פחות אלכוהול. שנית, זה מנקה את החיך, אשר חשוב מאז חלמון ידוע המעיל את החיך. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Veuve Clicquot תווית צהובה ברוט (חצי בקבוק). יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 35 דולר.
Veuve Clicquot תווית צהובה ברוט (חצי בקבוק)
Veuve Clicquot תווית צהובה ברוט (חצי בקבוק)
בית שמפניה נשפט בסופו של דבר על איכות הברוט הלא הבציר שלה. זה בעשיית יין כזה כי האמנות האמיתית של מיזוג שמפניה מגלה את עצמו.זוהי אמנות שבה בית וו קליקוט מצטיין. התווית הצהובה הברוט שלנו משקפת את הכרמים המעולים שבבעלותנו ואת הטבע העקבי של סגנון הבית שלנו.הדומיננטיות של פינו נואר מספק את המבנה כי הוא כל כך בדרך כלל Clicquot, בעוד מגע של פינו Meunier סיבובים את התערובת. שרדונה מוסיף את האלגנטיות והעדינות החיוניות ביין מאוזן לחלוטין.