קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות29
מגזין

ירקות בגריל עם נענע Raita

ירקות בגריל עם נענע Raita
המתכון בגריל ירקות עם מנטה Raitan מוכן תוך כ 45 דקות,. והוא בהחלט סופר ללא גלוטן וצמחוני אפשרות לאוהבי אוכל הודי. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 176 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 10 גרם שומן. גשו לסופר וקנו נענע, קישואים, שמן צמחי ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכונים דומים: ירקות בגריל עם נענע Raita, המבורגרים טלה בקארי עם ירקות בגריל ומנטה רייטה, ו רגל טלה בגריל עם נענע Raita.

הוראות

1
מתלה גריל ריסוס עם ספריי nonstick; להכין ברביקיו (חום בינוני גבוה). ירקות גריל עד חרוך מעט כתמים, מפנה מדי פעם, על 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
2
מגישים ירקות ומנטה רייטה לצד כבש טנדורי בגריל.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
RaitaRaita
כבשכבש
מנטהמנטה

ציוד

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ הם בחירות נהדרות עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. אתה יכול לנסות Brundlmayer Kamptaler Terrassen גרונר Veltliner. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 25 דולר לבקבוק.
Brundlmayer Kamptaler Terrassen Gruner Veltliner
Brundlmayer Kamptaler Terrassen Gruner Veltliner
פרחים, פירות סיד עדין, תפוח ואורן תפוח עם רמז של עשבי תיבול, תבלין ושמרים, רך בטעם הראשון, למרות החומציות התוססת שלה, אז פשוט, טרי על החיך, פירות רכים, ניואנסים מינרליים, מבנה טוב ואיזון, גוף בינוני ומינרלים עדינים בגימור הפיקנטי.לוויה מושלמת למתחילים רבים כגון פורל מעושן, בשר חזיר, ירקות קרים, טאפאס, או גבינת עיזים במרינדה טרי עם עשבי תיבול; גם טוב מאוד עם ברביקיו דגים, מזון ים, או עוף קלוי.