קושיבינוני
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות51
מגזין

ירקות-ראש שלוש שעועית צ'ילי

ירקות-ראש שלוש שעועית צ'ילי
ניתן להכין את המתכון צ'ילי שלוש שעועית עם ראש צמחוני תוך כ-25 דקות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. למנה העיקרית הזו יש 790 קלוריות, 39 גרם חלבון, ו 32 גרם שומן למנה. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. 51 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. אם יש לך שעועית שחורה, שעועית כליה, שעועית מטוגנת צמחונית חריפה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותה. כמה אנשים באמת אהבו את המאכל האמריקאי הזה. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן ולקטו אובו צמחוני דיאטה. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 95%, וזה נהדר. נסו צ'ילי צמחוני עם צ' ילי קלוי טרי-זיכרונות מראש צמחוני, צ'ילי-ראש עוף, ו גוואקמולי זמן משחק הולך ראש בראש עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
על אש בינונית מוסיפים שמן לסיר עמוק ומשלבים בצל, פלפלים ושום.
מרכיבים שתצטרך
1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
3
קולים במשך 3 עד 5 דקות לריכוך הירקות. מתפיחים מחבת עם בירה או מרק, מוסיפים עגבניות, שעועית שחורה, שעועית כליה אדומה ומערבבים לאיחוד.
מרכיבים שתצטרך
שעועית אדומהשעועית אדומה
(טרידר ג'ו'ס)(טרידר ג'ו'ס)
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
1/2 פאונד חוואר קצוץ1/2 פאונד חוואר קצוץ
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
4
מתבלים צ 'ילי בכמון, אבקת צ' ילי, רוטב חם ומלח. מסמיכים צ ' ילי על ידי ערבוב שעועית מטוגנת מחדש. מבשלים על אש נמוכה כ -5 עד 10 דקות, ואז מגישים קערות צ ' ילי ומעליהם גבינה מגורדת, בצל ירוק ועגבניות.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
שעועית מטוגנתשעועית מטוגנת
1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף
שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
5
הניחו קערות על צלחות מטען שנערמו עם שבבי טורטיה מגוונים.
מרכיבים שתצטרך
6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

מרכיבים

397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)(טרידר ג'ו'ס)(טרידר ג'ו'ס)907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אגוז מוסקט, טחון, ועוד, לתיבולאגוז מוסקט, טחון, ועוד, לתיבול2(חוֹרֶף)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף11 קילו קישואים,מלח גסמלח גס4ציפורןשום, כתוש וקצוץשום, כתוש וקצוץ1גדולפלפל ירוק, זרע וקצוץפלפל ירוק, זרע וקצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כמון טחוןכמון טחון1גדולפלפל חלפיניו, זרע וקצוץפלפל חלפיניו, זרע וקצוץ4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאונקיות גרוסות) ג'ק מונטריי פיקנטי או צ' דר מעושןאונקיות גרוסות) ג'ק מונטריי פיקנטי או צ' דר מעושן1( חצילים)בצל צהוב, קצוץבצל צהוב, קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל חריף קאיין, כמה טיפותרוטב פלפל חריף קאיין, כמה טיפות4ריבס, קצוץ טרי או קפואעגבניות שזיפים טריות חתוכות לקוביותעגבניות שזיפים טריות חתוכות לקוביות1גדולפלפל אדום, זרע וקצוץפלפל אדום, זרע וקצוץ397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית אדומה כההשעועית אדומה כהה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית מטוגנת צמחונית חריפהשעועית מטוגנת צמחונית חריפה4ריבס, קצוץ טרי או קפואבצל ירוק קצוץ, לבנים וירקותבצל ירוק קצוץ, לבנים וירקות4ריבס, קצוץ טרי או קפואשבבי טורטיה תירס כחול ואדום או שבבי טורטיה שעועית שחורה, לטבילהשבבי טורטיה תירס כחול ואדום או שבבי טורטיה שעועית שחורה, לטבילה2(חוֹרֶף)(2 סיבובים סביב המחבת) שמן זית או ירקות(2 סיבובים סביב המחבת) שמן זית או ירקות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבירה חיוורת או ציר ירקות / מרקבירה חיוורת או ציר ירקות / מרק

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

ניתן לשלב צ ' ילי עם קאווה, שיראז וגרנאש. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. יין אחד שתוכלו לנסות הוא בודגאס נברן ברוט קאווה. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
בודגאס נברן ברוט קאווה
בודגאס נברן ברוט קאווה
לבציר נברן ברוט יש ניחוחות פרחוניים אקספרסיביים ומלאי טעם, לחם קלוי והדרים. טעמי הדרים ופירות אבן חריפים, נעימים, קלילים ונקיים בחיך הם בעלי אופי רענן ופריך. טעם עיוור, קל לטעות בזה בשמפניה נהדרת.קאווה הם מאוד תכליתי כמו אפסריטיף לפני הארוחה, ללוות קינוח לאחר מכן (הפתעה!) ליהנות במהלך הארוחה. בציר נברן ברוט זה ישתלב עם גבינות רכות, פירות טריים, בשרים לבנים (חזיר ועוף) ואפילו בשרים אדומים בטעם עשיר. קאווה זו נהדרת ללגימה בפני עצמה, במיוחד לקבלות פנים ולאירועי "עמידה" אחרים.