קושיקשה
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות11
מגזין

כבד אווז צרוב עם ויניגרט מנגו ומנגו

כבד אווז צרוב עם ויניגרט מנגו ומנגו
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנות ראשונות, אז תנו הזדמנות ל כבד אווז צרוב עם וינגרט מנגו ומנגו. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני יש 185 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 14 גרם של שומן למנה. מתאים ל-4 מנות. מתכון זה מ cookstr.com יש 1 אוהדים. אם יש לכם טוגראשי, טימין, אגוזי לוז, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. נסו כבד אווז צרוב עם כופתאות מרק כבד אווז, כבד אווז צרוב עם קרם ג'ינג'ר, ו כבד אווז צרוב עם שרדונה-הפחתת אשכוליות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את כל החומרים למעט מים בבלנדר ו רסק במהירות גבוהה עד חלקה. אם מחית נראה עבה מדי, דק אותו עם כמה טיפות מים פירה לשלב. שמור הוספת מים (כמה טיפות בכל פעם) עד מחית יש רוטב כמו עקביות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
1
הסר את כבד האווז מהמקרר וחתוך לארבעה פרוסות בעובי 1 אינץ ' (הם צריכים לשקול כ 3 אונקיות כל אחד). מניחים בצד בטמפרטורת החדר במשך 15 דקות. בינתיים, לשלב מנגו חתוך לקוביות, שאלוט, טימין, סוכר, חומץ יין אורז, שמן זית, עירית, ומלח ופלפל בקערת ערבוב קטנה. לזרוק בעדינות ושמורה.
מרכיבים שתצטרך
חומץ אורזחומץ אורז
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
כבד אווזכבד אווז
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
שאלוט, מגורר או טחוןשאלוט, מגורר או טחון
פרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוטפרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוט
1 אננס לבן גדול או אננס רגיל1 אננס לבן גדול או אננס רגיל
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום
ציוד שתשתמש בו
כמו גבינות לטאקוכמו גבינות לטאקו
2
מניחים אגוזי לוז במחבת סאוט קטנה וטוסט מעל חום גבוה עד השחמה קלה וריחני, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אגוזי לוזאגוזי לוז
למריחה על טוסט אם רוציםלמריחה על טוסט אם רוצים
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
לרסק את אגוזי לוז באמצעות מרגמה ועלי או מטחנת תבלינים. (או למקם אותם על קרש חיתוך, לכסות אותם עם החלק התחתון של סיר, ולרסק אותם על ידי לחיצה בחוזקה.)
מרכיבים שתצטרך
אגוזי לוזאגוזי לוז
ציוד שתשתמש בו
מרגמה ועלימרגמה ועלי
קרש חיתוךקרש חיתוך
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
4
מתבלים את כבד האווז במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
כבד אווזכבד אווז
5
מניחים שתי חתיכות של כבד אווז בכל אחד משני מחבתות מטוגנות לא מחוממות. מניחים את המחבתות על הכיריים מעל חום גבוה ומבשלים את כבד האווז עד חום זהוב, 2 עד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
כבד אווזכבד אווז
ציוד שתשתמש בו
פלפל אדום מתוק (חפשו פלפלי שדה בצורת מלבני בניגוד לפלפלים עגולים קטנים)פלפל אדום מתוק (חפשו פלפלי שדה בצורת מלבני בניגוד לפלפלים עגולים קטנים)
6
יוצקים את כל שומן עודף נתון על ידי כבד האווז, בעדינות להפוך כל חתיכה, ולהפחית את החום בינוני. מבשלים עוד 2 עד 3 דקות, להסיר מן החום, ולתת חתיכות כבד אווז להישאר במחבתות עוד דקה.
מרכיבים שתצטרך
כבד אווזכבד אווז
7
מעבירים את כבד האווז לצלחת מרופדת במגבות נייר כדי לספוג חלק מהשומן העודף.
מרכיבים שתצטרך
כבד אווזכבד אווז
ציוד שתשתמש בו
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק
8
מניחים 1 כף של סלט מנגו במרכז של ארבע צלחות ארוחת ערב. מסדרים חתיכת כבד אווז על החלק העליון של כל סלט. ויניגרט מנגו כפית במעגל סביב הסלט ולטפטף קצת מעל כבד האווז.
מרכיבים שתצטרך
ויניגרטויניגרט
כבד אווזכבד אווז
1 אננס לבן גדול או אננס רגיל1 אננס לבן גדול או אננס רגיל
9
מקשטים עם אגוזי לוז מרוסקים, ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
אגוזי לוזאגוזי לוז
10
מאמר var
11
Type_27_data = {};
12
מאמר
13
Type_27_data.init_step_by_step_images = 0;

מרכיבים

11 קילו קישואים,עירית פרוסה דקעירית פרוסה דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)½ אונקיה שמן זית כתית נוספת½ אונקיה שמן זית כתית נוספת1צביטהטימין טרי, קצוץטימין טרי, קצוץ2(חוֹרֶף)אגוזי לוז קלויים, מרוסקיםאגוזי לוז קלויים, מרוסקים1מנגו בשלים, קלופים, מגולפים, וחותכים לקוביות קטנותמנגו בשלים, קלופים, מגולפים, וחותכים לקוביות קטנות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמנגו בשל, לחתוך לחתיכות בינוניותמנגו בשל, לחתוך לחתיכות בינוניות2(חוֹרֶף)אונקיית שמן זית טהוראונקיית שמן זית טהור2(חוֹרֶף)אונקיה מיץ תפוזים סחוט טריאונקיה מיץ תפוזים סחוט טרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאונקיות חומץ יין אורזאונקיות חומץ יין אורז1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)½ חומץ יין אורז אונקיה½ חומץ יין אורז אונקיה1צביטה(צינור גדול)(צינור גדול)4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפלמלח ופלפל1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שאלות טחוןשאלות טחון1צביטהtogarashi (ראה הערות; פלפל קאיין ניתן להחליף)togarashi (ראה הערות; פלפל קאיין ניתן להחליף)1צביטהליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק4(חוֹרֶף)עד 3 אונקיות מים, במידת הצורךעד 3 אונקיות מים, במידת הצורך340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כבד אווז, גזוז של כל ורידים או כתמים דהויכבד אווז, גזוז של כל ורידים או כתמים דהוי