קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות19
מגזין

כבש מסאלה עם אורז משובץ אבני חן

כבש מסאלה עם אורז משובץ אבני חן
מסאלה טלה עם אורז משובץ עשוי להיות מתכון טוב להרחבת תיבת המתכונים למנה העיקרית שלך. מתאים ל-6 ומחירו 2 מנות.68 דולר למנה. מנה אחת מכילה 443 קלוריות, 36 גרם חלבון, ו 9 גרם שומן. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. גשו לסופר וקנו אורז בסמטי, חלב קוקוס, מלח, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בפירות היבשים תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם פרפיטים נקטרינה עם פירורי אגוזים וקרם קשיו לימון (גולמי, טבעוני, פליאו) כמו קינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר חלב חינם דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 40 דקות. זה הביא לך את כולםמתכונים. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כפית של 57%, שהוא מוצק. מתכונים דומים: אורז משובץ אבני חן, אורז משובץ אבני חן, ו אורז זהב משובץ אבני חן.

הוראות

1
שלב 1 1/2 כפיות גראם מסאלה, מלח, אבקת שום וקמח; זורקים עם קוביות טלה לציפוי.
מרכיבים שתצטרך
אבקת שוםאבקת שום
גארם מסאלהגארם מסאלה
בשר טלהבשר טלה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
2
כבש חום בשמן חם במחבת טפלון גדולה על אש בינונית-גבוהה 5 עד 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
כבשכבש
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוציאים טלה ומניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
כבשכבש
4
מוסיפים בצל ותפוח למחבת, ומבשלים תוך ערבוב מתמיד 5 דקות או עד שהתפוח רך. מחזירים כבש למחבת; מערבבים פנימה את 1 1/2 הכפיות הנותרות גאראם מסאלה, עגבניות וחלב קוקוס. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש ומבשלים, ללא כיסוי, 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חלב קוקוסחלב קוקוס
גארם מסאלהגארם מסאלה
עגבנייהעגבנייה
תפוחתפוח
בצלבצל
כבשכבש
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
הסר מהחום, ולתת לעמוד 5 דקות. מסדרים בשר ורוטב על אורז משובץ.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
בשרבשר
אורזאורז
1
קולים בצל בשמן חם בסיר גדול על אש בינונית-גבוהה 5 דקות או עד שהוא רך. מערבבים אורז, מרק ומים; מביאים לרתיחה. מכסים, מנמיכים את האש, מבשלים 20 עד 25 דקות או עד שהאורז רך.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
בצלבצל
מיםמים
אורזאורז
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מסירים מהאש; מערבבים פנימה פירות, מכסים ומניחים לעמוד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פירותפירות

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז בסמטי לא מבושלאורז בסמטי לא מבושל411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שימורים קלופים וקוביות עגבניותשימורים קלופים וקוביות עגבניות907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר תבשיל טלה או חזה עוף ללא עצמות, חתוך לחתיכות בגודל 1 אינץבשר תבשיל טלה או חזה עוף ללא עצמות, חתוך לחתיכות בגודל 1 אינץ411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירות יבשים מעורביםפירות יבשים מעורבים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קמחקמח1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מקורמיק, אוסף גורמה/ גאראם מסאלה, מחולקמקורמיק, אוסף גורמה/ גאראם מסאלה, מחולק11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.מקורמיק® אבקת שום אוסף גורמה ® מקורמיק® אבקת שום אוסף גורמה ®1גדולתפוח סבתא סמית', חתוך לחתיכות בגודל 1 אינץתפוח סבתא סמית', חתוך לחתיכות בגודל 1 אינץ1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב קוקוס קלחלב קוקוס קל11 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

ההודי עובד ממש טוב עם גרונר וולטלינר, ריזלינג ורוזתי נוצצת. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה תלוי המנה, כמובן, אבל מבחר אלה יכולים להיות מוגשים צוננים ויש לי קצת מתיקות כדי להשלים את החריפות וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מאכלים מסורתיים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא כרמי אילהה ויקב גרונר ולטלינר. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
אילהה כרמים ויקב גרונר ולטלינר
אילהה כרמים ויקב גרונר ולטלינר
ניחוחות של תפוח ירוק ומלפפון, עם חיך אבן רטובה, פריחת אגס, קיווי ואספסת.