קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות1
ציון בריאות7
דיאטותללא לקטוז
אירועיםקיץ
מגזין

כדורי גלידת קוקוס קלויים

כדורי גלידת קוקוס קלויים
קלוי קוקוס גלידה כדורי לוקח בערך 10 דקות מתחילתו ועד סופו. צופה בדמות שלך? זה מתכון חלב חינם יש 731 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 47 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 1. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. קיץ יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. אם יש לכם עוגיות פירואט, קוקוס, גלידת ונילן וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 43%. ציון זה הוא מוצק. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון כדורי גלידת שקדים קלויים, קומפוט ריבס עם כדורי גלידה קלויים ושקדים, ו גלידת ליים קוקוס צפה עם צ'יפס קשיו קוקוס קלוי.

הוראות

1
הוסיפו טאץ ' אלגנטי לפינוק הבסיסי ביותר לאחר ארוחת הערב-גלידת וניל! כל שעליך לעשות הוא להניח 1 כוס קוקוס מגורר וממותק על תבנית עם נייר אפייה.
מרכיבים שתצטרך
קוקוס ממותקקוקוס ממותק
2 כוסות שוקולד צ'יפס מיניאטורי חצי מתוק, מחולקים2 כוסות שוקולד צ'יפס מיניאטורי חצי מתוק, מחולקים
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
2
אופים קוקוס בחום של 350 מעלות למשך 2-4 דקות, תוך ערבוב כל 30 שניות, עד שהקוקוס יבש ובעיקר קלוי חום בהיר עם כמה קרעים לבנים.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
3
להגשה מניחים כדור אחד של גלידת וניל בכוס הגשה אישית. מפזרים קלות גלידה עם מעט מהקוקוס הקלוי, ואז מקשטים בעוגיות פירואט. אחסן שאריות קוקוס במקרר לשימוש עתידי.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

גלידת ונילן עובדת ממש טוב עם קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. שרי קרם נ. ב. סולרה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.