קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות12
ציון בריאות62
מגזין

כדורי סלמון מעושנים עם שומשום שחור

כדורי סלמון מעושנים עם שומשום שחור
מנה זו מכילה סביב 7 גר' של חלבון, 6 גרם של שומן, וסך הכל 88 קלוריות. מתכון זה נטול גלוטן, פסקטריאני וקטוגני מגיש 12 . אם יש לכם לימון גרידת, שומשום, עיריתוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 10 דקות. נסו הכל בייגל ביצים ממולאות (סלמון מעושן, שומשום, זרעי קימל, בצל יבש), סיבובי מלפפון עם סלמון מעושן ואיולי ליים, ו סיבובי מלפפון עם לימון קרם פרש וסלמון מעושן (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים סלמון, שאלוט, עירית, גרידת לימון ופלפל שחור בקערת כסף.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
גרידת לימוןגרידת לימון
שאלותשאלות
עיריתעירית
סלמוןסלמון
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
הניחו זרעי שומשום על צלחת. עם הידיים, ליצור כדורי סלמון מעושנים על 3/4 אינץ ' בקוטר.
מרכיבים שתצטרך
סלמון מעושןסלמון מעושן
זרעי שומשוםזרעי שומשום
3
מגלגלים בשומשום ומניחים על מגש הגשה.
מרכיבים שתצטרך
זרעי שומשוםזרעי שומשום
גלולגלול
4
מגישים עם מנה קטנה של שמנת חמוצה.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה

ציוד

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

ניתן לזווג סלמון עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה Tenuta di Nozzole Le Bruniche עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Nozzole Le Bruniche הוא ביטוי אלגנטי וייחודי של מגוון שרדונה, עם זר נקי, ריחני של פירות לבנים וטרופיים לקזז על ידי ניואנסים קלים של טוסט. על החיך, זה מראה איזון מעולה של בשלות פירות מודגש על ידי חומציות טרייה ומבנה של גוף בינוני, עם רושם כולל של מורכבות עדינה. אלה חוזרים על עצמם בגימור הנקי והמתמשך, המסתיים בנימה עדינה וטעימה.