קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות30
ציון בריאות1
מגזין

כדורי עוגיות שוקולד-דובדבן

כדורי עוגיות שוקולד-דובדבן
מתכון זה מספק 30 מנות. עם 170 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 10 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך גבינת שמנת פילדלפיה, דובדבנים maraschino, שוקולד חצי מתוק של בייקר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו -30 דקות. נסו כדורי עוגיית OREO-Cherry, שוקולד טבל שוקולד צ'יפס עוגיות בצק כדורים, ו כדורי עוגיות שוקולד משולש (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים גבינת שמנת ופירורי עוגיות עד מעורבב.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (15-1/2 אונקיות) עוגיות אוראו, מרוסקותחבילה אחת (15-1/2 אונקיות) עוגיות אוראו, מרוסקות
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
2
צורה לתוך 40 (1-1 / 4 אינץ') כדורים; לחץ כדי לשטח. למעלה כל אחד עם דובדבן; גלישת תערובת גבינת שמנת סביב דובדבן כדי לסגור לחלוטין את הדובדבן. להתגלגל מחדש לתוך כדורים. הקפאה 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
1/3 כוס שמן קוקוס או צמחי1/3 כוס שמן קוקוס או צמחי
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
3
מטבלים כדורי שוקולד מומס; מניחים על גיליון אפייה מצופה בנייר שעווה. מקררים 1 שעה או עד המשרד.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

קרם שרי, מדיירה ופרוסקו הם בחירה מצוינת לעוגיות. מתוק מבעבע פרוסקו לא להציף סוכר פשוט או עוגיות חמאה קצרות, מתוק קרם שרי משלים עוגיות מתובל, ואת הערות nutty של מדיירה להתאים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. קרם שרי Nv ג ' ונסון ן עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "