קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות10
ציון בריאות0
מגזין

מנטה ג'ולפ תה מתוק

מנטה ג'ולפ תה מתוק
צריך משקה טבעוני? תה מתוק מנטה ג'ולפ יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מנה אחת מכילה 70 קלוריות, 0 גרם חלבון, ו 0 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 1% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 10 מנות סועדים. מתכון זה מן המתכונים שלי יש 1 אוהדים. אם יש לכם בורבון, סוכר, קרח וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. עם כפית ציון 10%, מנה זו היא בלתי אפשרית. נסו מנטה ג'ולפ תה מתוק, מנטה ג'ולפ, ו מנטה ג'ולפ (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב 3 מרכיבים ראשונים ב -2 קילו. מגיש. עיתונות מנטה עלים נגד הצדדים של כד עם חזרה של כף כדי שחרור טעמים. מערבבים תה ובורבון.
מרכיבים שתצטרך
מנטהמנטה
בורבוןבורבון
תהתה
2
מגישים על קרח כתוש.
מרכיבים שתצטרך
קוביות קרח מרוסקותקוביות קרח מרוסקות
3
מקשטים, אם רוצים.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, ואילו זינפנדל נהדר עם מנות ברביקיו. אתה יכול לנסות מרתפי ערבות ריזלינג יבש. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -18 דולר לבקבוק.
מרתפי ערבות ריזלינג יבש
מרתפי ערבות ריזלינג יבש
ניחוחות של תפוח ירוק, ליים, אגס ופודינג וניל מובילים לתחושת פה עדינה עם תווים מינרליים, תפוח, גרידת לימון וחומציות פריכה.