קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות20
ציון בריאות0
מגזין

כיכרות שזיפים מיני מיושנות

כיכרות שזיפים מיני מיושנות
כיכרות שזיפים מיני מיושנות לוקחות בערך 1 שעה מתחילתו ועד סופו. אתה מקבל הר ד ' אובר שמשרת 20. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 3 גרם חלבון, 8 גרם שומן, ובסך הכל 150 קלוריות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. גשו לסופר וקנו קינמון טחון, מזון לתינוקות שזיפים, תמצית ונילן, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר לקטו אובו צמחוני דיאטה. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 14%, וזה די רע. מיני כיכרות צרפתיות, מיני כיכרות שוקולד, ו מיני כיכרות בשר דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בקערה גדולה, לשלב את ששת המרכיבים הראשונים. מערבבים פנימה ביצים, מזון לתינוקות, שמן ואגוזים רק עד שהם לחים. כף לארבע משומנות 5 אינץ'. איקס 3-ב. איקס 2-ב. מחבתות כיכר.
מרכיבים שתצטרך
עיגול עוגת קרטון (6 אינץ')עיגול עוגת קרטון (6 אינץ')
זיתים ירוקים עם פימיינטוס, כ-16 זיתים גדוליםזיתים ירוקים עם פימיינטוס, כ-16 זיתים גדולים
שמנת ללא שומןשמנת ללא שומן
ציוד שתשתמש בו
חפיסת ממתקים שוקולד חלב, מגולחתחפיסת ממתקים שוקולד חלב, מגולחת
לסובב חבלי ליקריץלסובב חבלי ליקריץ
2
אופים בחום של 325 ניתנים להזזה למשך 40-45 דקות או עד שקיסם המוחדר ליד המרכז יוצא נקי. בסיר, שלבו מרכיבי ציפוי; מביאים לרתיחה. מרתיחים ומערבבים במשך 3 דקות. לתקוע חורים עם מזלג בראש כיכרות. מצננים בתבניות למשך 10 דקות או עד לספיגת הציפוי.
ציוד שתשתמש בו
חבלי שוש טוויסט שחורחבלי שוש טוויסט שחור
למסיבותלמסיבות
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
3
הסר למתלים לצינון.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

ניתן לשלב את אנטיפסטי עם יין מבעבע ורוז נוצץ. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא פרארי פרל. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-38 דולר.
פרארי פרל
פרארי פרל
צהוב קש עם ברק זהוב קל. אינטנסיבי ומעודן במיוחד עם ניחוחות של שקדים, תפוחים, תבלין קל ורמזים של קרום לחם. יבש, נקי ואלגנטי עם חלקות לאורך זמן. הערות של תפוחים בשלים, שמרים נעימים ושקדים מתוקים.