קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות34
מגזין

כל מטרה דרום מערב תירס וסלט שעועית שחורה

כל מטרה דרום מערב תירס וסלט שעועית שחורה
כל מטרה דרום מערב תירס וסלט שעועית שחורה יכול להיות רק המנה בצד אתה מחפש. מתאים ל-12 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, ומתכון צמחוני יש 134 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 5g של שומן למנה. גשו לסופר וקנו מים, אבקת צ'ילי, שמן זית ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו דרום מערב תירס וסלט שעועית שחורה, תירס דרום מערב וסלט שעועית שחורה, ו סטייק דרום-מערב, תירס ועטיפות שעועית שחורה (מתכונים דומים).

הוראות

1
כדי להכין סלט, למיין ולשטוף את השעועית.
מרכיבים שתצטרך
שעועיתשעועית
2
מערבבים שעועית ומים 5 1/2 כוסות בסיר לחץ 6 ליטר. סגור את המכסה היטב; להביא ללחץ גבוה על חום גבוה. להתאים את החום בינוני או ברמה הדרושה כדי לשמור על לחץ גבוה; לבשל 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
שעועיתשעועית
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סיר לחץסיר לחץ
3
הסר מהחום; מקום סיר תחת מים זורמים קרים.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
4
הסר מכסה.
5
מסננים שעועית; לשטוף עם מים קרים.
מרכיבים שתצטרך
שעועיתשעועית
מיםמים
6
ניקוז ומגניב.
7
חום 1 כפית שמן בתנור על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
8
מוסיפים זרעי כמון ו 2 שיני שום; לבשל 1 דקה, ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
שיני שום שלמותשיני שום שלמות
זרעי כמוןזרעי כמון
9
מוסיפים שעועית ו 6 כוסות מים. סגור את המכסה היטב; להביא ללחץ גבוה על חום גבוה. התאם את החום לרמה בינונית או בינונית כדי לשמור על לחץ גבוה, ובשל 12 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שעועיתשעועית
מיםמים
10
הסר מהחום; מקום סיר תחת מים זורמים קרים.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
11
הסר מכסה.
12
מסננים תערובת שעועית; לשטוף עם מים קרים.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
13
ניקוז ומגניב.
14
מערבבים שעועית תערובת, תירס, עגבניות, בצל ופלפלים בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
עגבנייהעגבנייה
בצלבצל
תירסתירס
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
15
כדי להכין רוטב, לשלב מיץ ו 7 מרכיבים הבאים (מיץ דרך jalapeos), ערבוב עם מקצף. מערבבים בכוסברה.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
מיץמיץ
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
16
יוצקים רוטב על תערובת שעועית; מערבבים בעדינות לשלב. מכסים ומקררים לפחות 30 דקות.

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף2(יכול להיות או להרחיק)3 תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'3 תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית שחורה מיובשתשעועית שחורה מיובשת796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעיני תירס טרייםגרעיני תירס טריים2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון3שיני שום, טחוןשיני שום, טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ2(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון2(יכול להיות או להרחיק)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים2פלפלים חלפיניו, זרעי טחוןפלפלים חלפיניו, זרעי טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ ליים טרי (כ-3 לימונים)מיץ ליים טרי (כ-3 לימונים)11 קילו קישואים,1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)3(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץפלפל אדום קצוץ2(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות קצוץ זרעעגבניות קצוץ זרע2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקצוץ דק Vidalia או בצל מתוק אחרקצוץ דק Vidalia או בצל מתוק אחר3בצל צהוב בינוני, קצוץמים, מחולקיםמים, מחולקים