קושיקשה
מוכן ב30 דק.
מנות26
ציון בריאות0
מגזין

כנפי עוף מייפל חריפות

כנפי עוף מייפל חריפות
הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. גשו לסופר וקנו שמן, מים, רוטב חם, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 15%, וזה לא כל כך אדיר. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם הם כנפי עוף בוטנים תאילנדיות פיקנטיות עם רוטב הבנרו פטל (כנפי פי. בי וג'יי), כנפיים חמות ומתובלות עם רוטב חם צ'יפוטלה מייפל, ו כנפי עוף מייפל.

הוראות

1
חותכים כנפי עוף לשלושה חלקים; מחק קטעי קצה כנף.
מרכיבים שתצטרך
כנפי עוףכנפי עוף
2
במחבת חשמלית או בטיגון שומן עמוק, מחממים שמן ל-375 עם מטען. מטגנים עוף, כמה חתיכות בכל פעם, במשך 8 דקות או עד להזהבה והמיצים מתבהרים, הופכים מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מסננים על מגבות נייר.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
4
בסיר קטן, ממיסים חמאה. מערבבים פנימה את הסירופ, הרוטב החם, הסוכר החום, המלח והפלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
סוכר חוםסוכר חום
רוטב חריףרוטב חריף
חמאהחמאה
סירופסירופ
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
5
שלב מים ועמילן תירס; מערבבים לרוטב. מביאים לרתיחה; מבשלים ומערבבים 2 דקות או עד להסמכה.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
רוטברוטב
מיםמים
6
מניחים כנפיים בקערה גדולה; יוצקים רוטב מעל וזורקים לציפוי.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
כנפי עוףכנפי עוף
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

יין מומלץ: 1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה, משקה אלכוהולי, מרכיב, פינו נואר, יין אדום יבש, יין מבעבע, שרדונה, קטגוריית מוצרי מזון, סוביניון בלאן, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), יין לבן יבש, אבקת זרעי אהבה, ריזלינג, יכול אפרסקים, סחוט, סוג פריט בתפריט, ורוד נוצץ

כנפי עוף עובד ממש טוב עם יין לבן, משקה אלכוהולי, ומרכיב. בשר לבן משולב בדרך כלל עם יין לבן כדי לא להכריע את טעם הבשר, ולכן שרדונה וסוביניון בלאן הן בחירות בטוחות. עוף מוכן עם רוטב עגבניות או בהחלט רוטב יין אדום יכול וצריך להיות מוגש עם אדום כמו פינו נואר. יין אחד שתוכלו לנסות הוא קאסל פיגיירן אנטוניו. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-38 דולר.
קאסל פיגיירה אנטוניו
קאסל פיגיירה אנטוניו
ניחוחות עזים של פרחים לבנים, טרגון טרי, תפוח ירוק וצהוב, אגס ווניל. על החיך, אינטנסיבי ובהיר,עם מרקם משיי ושילוב נדיר של משקל ואלגנטיות פרי פרדס, פרחים, קופסת תבלינים והדרים בהירים מובילים לגימור ארוך ואינטנסיבי עם גוונים של עשבי תיבול ירוקים ומינרלים.זהו יין המיועד לשפע של הים. פלוק קרודו, ברנזינו קלוי, צדפות רוקפלר, שרימפס מלח ופלפל.