קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות6
ציון בריאות11
מגזין

כרוב יום ראשון

כרוב יום ראשון
כרוב יום ראשון הוא ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני מנה צדדית. מנה אחת מכילה 570 קלוריות, 38 גרם חלבון ו 45 גרם שומן. מתאים ל-6 מנות. אם יש לך פתיתי פלפל, שמן זית כתית מעולה, חזיר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. רק מעטים מאוד אהבו את המנה הדרומית הזו. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 2 שעות. מתכונים דומים: כרוב מוקרם, Kielbasan ו Collards, ו Carbonnade עם כרוב.

הוראות

1
יוצקים את השמן לתוך סיר 8 ליטר מעל חום בינוני גבוה ומערבלים אותו סביב כך שהוא מכסה את הקרקעית. להבקיע את שוק החזיר עם סכין חדה קטנה, וכאשר השמן מתחיל להבהב, להגדיר אותו בסיר. צורב את המשכן על כל הטוב ביותר שאתה יכול ולאפשר לו לעבד קצת שומן, על 6 דקות (מאז צורת הקרסול הוא כל כך אלכסוני, זה יהיה משחימים במהירות, אבל זה בסדר).
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (10 אונקיות) אפונת צרורות, מופשרת או קופסה אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילה אחת (10 אונקיות) אפונת צרורות, מופשרת או קופסה אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
סכיןסכין
2
יוצקים את המים לתוך הסיר; זה יהיה לשרוק פופ במשך כמה שניות.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
פופפופ
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
מוסיפים את צ ' ילי ומלח ומביאים לרתיחה על חום גבוה. להפחית את החום בינוני נמוך ומבשל במשך 30 דקות, עד המניה הוא בטעם עמוק עם עשן spiciness.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
מלאימלאי
מלחמלח
4
הוסף כמה חופנים של כרוב לסיר. הירוקים יצופו על פני השטח, ולכן מערבבים אותם לעתים קרובות, מציפים אותם בכפית, עד שהם הפכו ירוק קלי בהיר (3 עד 5 דקות) ולהיות רפוי וקומפקטי יותר, כך שתוכל להוסיף עוד חופנים. המשך להוסיף חופנים של כרוב, ערבוב ו הצללה אותם, עד שכל הירוקים נמצאים בסיר (6 עד 10 דקות). הפעל את החום נמוך ומבשל בעדינות רבה במשך 1 שעה. הירוקים יהיו מט כהה מאוד ירוק ועדין לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
כרוב ירוקכרוב ירוק
ירוקירוק
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
1
אנחנו חוסכים שאריות כרוב ירוק במשקה שלהם במקרר, כי עם תוספות אסטרטגיות של עגבניות שימורים, שעועית, בצל, או תפוחי אדמה, הם הופכים את היסודות למרקים נהדרים. אהוב הידיים למטה שלנו הוא מרק כרוב ירוק ביצה טיפה, אשר אנו עושים על ידי reheating שאריות ירקות וליקר בסיר גדול מעל חום בינוני גבוה ופיצוח בעדינות לתוך אותם 2 ביצים עבור כל 2 כוסות של ירקות שאריות וליקר (מנה גדולה אחת תהיה בדיוק בגודל הזה). אנחנו מבשלים את המרק עד הביצים רק עלומות, על 8 דקות. אם אתה מעדיף את החלמונים שלך עשה קשה יותר, אתה יכול להמשיך לבשל את המרק עד הביצים נעשים לטעמך, על 3 דקות עבור חלמון עם חיצוני קשה ומרכז רך 5 דקות עבור חלמון כי הוא מבושל לחלוטין קשה.
מרכיבים שתצטרך
עגבניות שימוריםעגבניות שימורים
כרוב ירוקכרוב ירוק
תפוח אדמהתפוח אדמה
ירוקירוק
ליקרליקר
בצלבצל
שעועיתשעועית
חלמון ביצהחלמון ביצה
ביצהביצה
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מאמר var
3
Type_27_data = {};
4
מאמר
5
Type_27_data.init_step_by_step_images = 0;

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור הדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות Maximin Grunhauser Hernberg ריזלינג Kabinett. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 26 דולר לבקבוק.
Maximin Grunhauser Hernberg ריזלינג Kabinett
Maximin Grunhauser Hernberg ריזלינג Kabinett
קלאסי, אלגנטי Ruwer ריזלינג עם פוטנציאל הזדקנות עצומה. יין זה מציג אף צמחי, הערות פירות בשלים על החיך, וחומציות ממריצה.