קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות4
מגזין

כרוב נאפה כבוש חריף סיני

כרוב נאפה כבוש חריף סיני
כרוב חמוץ סיני חריף הוא ללא גלוטן, וכל 30 ומספק כ 12 מנות. מנה אחת מכילה 13 קלוריות, 1 גרם של חלבון ו0 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לכם כרוב נאפה, מלח ים, זנגביל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון לאוהדים של אוכל סיני. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה הזו. נסו כרוב כבוש, כרוב כבוש נאפה עם שזיפים אומבושי, ו סלט כרוב נאפה סיני עם ציפוי פריך (מתכונים דומים).

הוראות

1
חותכים כרוב נאפה לשישים, ליבה וחותכים על פני כל קטע לתוך 2 אינץ '(5 ס " מ) חלקים רחבים; לערבב היטב עם מלח. כיסוי; להפריש בטמפרטורת החדר עבור 1 יום במזג אוויר חם או 2 במזג אוויר קריר (טעם אחרי 1 יום כדי לראות אם הכרוב החמיץ). לשטוף קלות תחת מים זורמים קרים; לנקז, לסחוט לחות עודפת. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
כרוב נאפהכרוב נאפה
כרובכרוב
קריר יותרקריר יותר
מיםמים
מלחמלח
2
במחבת יבשה מעל חום בינוני, טוסט סצ ' ואן peppercorns עד ריחני וחשוך מעט. צ ' ילי טוסט עד ריחני מעט כהה יותר בצבע. מערבבים יחד כרוב, פלפל סצ 'ואן, צ' ילי, ג ' ינג 'ר ושום (אם שימוש), לחיצה עם הידיים כדי לחלץ נוזל מכרוב לשבור את הצ' ילי. כיסוי; להכניס למקרר 1 יום לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
כרובכרוב
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
חלץחלץ
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
טוסטטוסט
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מאמר var
4
Type_27_data = {};
5
מאמר
6
Type_27_data.init_step_by_step_images = 0;

ציוד