קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות1
ציון בריאות52
מגזין

כרובית אסיאתית אורז מטוגן

כרובית אסיאתית אורז מטוגן
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, ומנה עיקרית ראשונית? כרובית אסיאתית אורז מטוגן יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מנה אחת מכילה 395 קלוריות, 28 גרם חלבון ו 11 גרם שומן. והוא יספק כ 1 מנות. המתכון הזה מכסה %51 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ Nom Nom Paleo יש 636 אוהדים. אנשים רבים באמת אהבו את המנה הסינית הזאת. אם יש לך בזיליקום, פטריות, גזר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש במטבעה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות מנטה כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. מתכונים דומים: בשר בקר אסייתי עם סויה ודבש עם אורז מטוגן בכרובית, סקירה: Nom Nom Paleo: מזון לבני אדם / כרובית אסיאתית מטוגן"אורז", ו אורז כרובית אסיאתית.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסייתי בתפריט? נסה זיווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Indaba Chenin Blanc. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
Indaba Chenin Blanc
Indaba Chenin Blanc
קיווי ארומטי וניואנסים מלון על האף. שפע של מלון טרופי טעים וטעמי הדר. כבד משקלאמצע החיך עם גימור ארוך כי יש מגע של תבלין.זוג עם: מוצרלה טרי, שרימפס ברביקיו, פסטות קלות, סנאפר אדום, כופתאות, סאטה עוף או סלט ירוק מעורב.