קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 10 דק.
מנות12
ציון בריאות5
מגזין

כריך טאקו

כריך טאקו
אם אתה רוצה להוסיף עוד לקטו אובו צמחוני מתכונים לאוסף שלך, כריך טאקו עשוי להיות מתכון שאתה צריך לנסות. מתכון זה מכין 12 מנות עם 325 קלוריות, 7 גרם חלבון, ו 18 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם התרשמו מתכון זה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 8 שעות ו -10 דקות. רק כמה אנשים באמת אהבו את ההר ד ' אובר הזה. מתכון זה מכלמתכונים דורש גבינת שמנת, טורטיות קמח, שמנת, תערובת תיבול טאקו. זה הוא מאוד סביר מתכון לחובבי אוכל מקסיקני. עם כפית ציון של 35%, המנה הזו לא כל כך מרהיבה. מתכונים דומים: כריך טאקו, כריך טאקו, ו כריך טאקו.

הוראות

1
בקערת ערבוב בינונית מערבבים יחד גבינת שמנת ושמנת חמוצה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
2
מערבבים פנימה תבליני טאקו.
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול
3
שכבת תערובת על טורטיות; עורמים את הטורטיות בגובה 5, כשהתערובת שכבתית ביניהן. מכסים ומכניסים למקרר למשך הלילה.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
4
חותכים לריבועים בגודל 1 אינץ ' ומגישים.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

ניתן לשלב את אנטיפסטי עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. ווב קליקוט עשיר עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 64 דולר לבקבוק.
ווב קליקוט ריץ'
ווב קליקוט ריץ'
עם ווב קליקוט עשיר, הפרי מוגבר לרמה חדשה ומלהיבה. פינו נואר החתימה של ווב קליקוט זוכה לרבגוניות חדשה עם מינון גבוה יותר, בעוד שנוכחות גדולה יותר של מיוניה מדגישה תווים טריים, פירותיים וגורמנדיים. בחיך נמצאים תווי הדרים ופרחים המאוזנים עם הרעננות הדינמית והגימור הקרמי המשותף לכל הביטויים של ווב קליקוט.תערובת: 45% פינו נואר, 15% שרדונה, 40% מיוניה