קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות11
סוגי מאכליםסלט
מגזין

כריך סלט הטונה האהוב של מרתה

כריך סלט הטונה האהוב של מרתה
צריך מחלבה חינם ומנה עיקרית פסקטריאנית? כריך סלט הטונה האהוב של מרתה יכול להיות מתכון מרהיב לנסות. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 25 גרם חלבון 9 גרם של שומן, וסך הכל 226 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-18 היו אומרים שזה פגע במקום. גשו לסופר וקנו תפוח, עלי בזיליקום טריים, מלח גס ופלפל, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש עד מלח גס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג שוקולד גולמי בריא כקינוח. נסו סלט הטונה האהוב עליי, סלט הטונה האלבקור האהוב עליי, ו הכריך האהוב עליי עם סלט ביצים. (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם בחירה מצוינת לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. אתה יכול לנסות ניקל & ניקל האריס יין מרלו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 40 דולר לבקבוק.
מניקל וניקל האריס כרם מרלו
מניקל וניקל האריס כרם מרלו
פירות אדומים בהירים, אוכמניות מסוכרות, שזיף סנטה רוזה וניחוחות מנטול כולם משתלבים יחד כדי לשכר את האף כמו מרלו יין האריס 2016 מנפול מהזכוכית. על החיך, ערך עסיסי ופירותי נתמך על ידי טאנינים לעיסים וחומציות איזון, יצירת שכבות עבותות המעטרות את הלשון ומייצרות גימור רך ואלגנטי.