קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות16
ציון בריאות0
מגזין

כריכי מלפפון מנטה

כריכי מלפפון מנטה
כריכי מלפפון מנטה עשויים להיות רק הר ד ' אובר שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מכין 16 מנות עם 131 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 5 גרם שומן כל אחד. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר לקטו אובו צמחוני דיאטה. מתכון זה מ טעם הבית דורש חמאה, מלפפון, מלח ופלפל. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 16%. ציון זה הוא רע למדי. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם כריכי נענע מלפפון, כריכי תה נענע מלפפון, ו כריכי תה נענע מלפפון.

הוראות

1
מורחים שמונה פרוסות לחם עם ג ' לי; למעלה עם מלפפון ועגבניות.
מרכיבים שתצטרך
1-1/2 אונקיות. ג'ין1-1/2 אונקיות. ג'ין
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק
(או לבחירתכם מערבולת קינמון, צימוק, תפוח וכו')(או לבחירתכם מערבולת קינמון, צימוק, תפוח וכו')
2
מפזרים מלח ופלפל. חמאה שנותרה לחם; מניחים מעל.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק
3
חותכים כל כריך לשני משולשים.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא לה גרנד קורטאז ' בלאן דה בלאנס ברוט. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
בית המשפט הגדול בלאנק דה בלאנס ברוט
בית המשפט הגדול בלאנק דה בלאנס ברוט
הזר מציג רמזים לתפוח ירוק, יערה ובריוש קלוי. על החיך, איזון עדין של יובש וחומציות משתהה עם מעט לימון מאייר, טל דבש ותווים פרחוניים רכים. מלון בלאן דה בלאנס ברוט הוא מאוד מטבח וידידותי לקוקטיילים. נסה את זה עם מתאבנים מלוחים, פופקורן בחמאה, מנות פסטה שמנת, עוף מטוגן, מנות אסייתיות חריפות, פירות ים, קינוחים על בסיס פירות או גבינה רכה למחצה. מערבבים עם ליקרים של פרחי סמבוק או פירות, או מיץ טרי ומשקאות חריפים איכותיים לקוקטייל נוצץ קליל ומרענן.התערובת: שרדונה מקנה עומק ומורכבות לאיזון הכללי ואילו שנין בלאן מעניק הדרים ורמזים לדבש למרקם קרמי. החומציות הגבוהה יותר של קולומברד מספקת מבנה, אורך ומינרליות נעימה שמוסיפה בפרופיל הפירות של אוגני בלאן. ענבים מקורם בטרוארים איכותיים בצרפת, כמו בורגונדי ועמק לואר.