קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות12
ציון בריאות12
דיאטותפסקאטרית
סוגי מאכליםסלט
מגזין

כריכי סלט טונה פיאסטה

כריכי סלט טונה פיאסטה
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים למנה עיקרית, אז נסו כריכי סלט טונה פיאסטה. מתאים ל-12 ומחירו 1 מנות.92 דולר למנה. צופה הדמות שלך? למתכון הפסקטרי הזה יש 362 קלוריות, 27 גרם חלבון, ו 13 גרם שומן למנה. אם יש לכם מיונז, טונה ארוזה במים, מיץ לימון וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי לנצל את מיונז דל שומן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגות רוק קלות כמו קינוח. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 51%. נסו סלט טונה של הלן או כריכי סלט טונה, כריכי סלט טונה, ו כריכי סלט טונה (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את תשעת המרכיבים הראשונים; מורחים על תחתית הלחם.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
שכבה עם גבינה וחסה. החלף צמרות לחם.
מרכיבים שתצטרך
1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק
3
חותכים כל כיכר לשש פרוסות.

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

יין מרלו, פינו נואר ורוז ' י הם בחירה מצוינת לטונה. אף על פי שלעתים קרובות דגים משויכים ליין לבן, דגים 'בשריים' כמו טונה יכולים בהחלט ללכת עם יין אדום. רוז ' י יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם הטונאן שלך מוכן עם מרכיבים מתאימים יותר יין לבן. חברת היין האסיר ת ' ורן מרלו עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 39 דולר לבקבוק.
חברת יין האסיר ת ' ורן מרלו
חברת יין האסיר ת ' ורן מרלו
ניחוחות של תבלין מלוח, דובדבן שחור ומוקה עם ארז ואוכמניות. הכניסה מספקת איזון אלגנטי עם טעמים של שזיף שחור ואניס, יחד עם רמזים של רוזמרין בגריל אלון קלוי. טאנינים שוקולד קטיפתיים מתפתחים לגימור חזק. תוך כדי עבודה עם המגדלים שלהם בעמק נאפה, היקב נתקל כרם קטן, פרמיה הרבה מרלו, אשר הצליח להימלט להיות נטוע מחדש לקברנה סוביניון. זה שימש השראה ליצור קוץ. מקורות המרלו התמזגו עם סירה כדי ליצור עומק בגוף בזמן שמלבק מדגיש את הפרי.יצירות האמנות של התווית הן תצלום של פסל זאב תיל שכותרתו " קוץ " מאת האמן הפורטוגלי, דייוויד אוליביירה.תערובת: 77% מרלו ו -23% ממלבק וסירה.