קושיקשה
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות18
מגזין

כריכי עוף כמעט מפורסמים

כריכי עוף כמעט מפורסמים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל כריכי עוף כמעט מפורסמים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 408 קלוריות, 29 גרם חלבון ו 10 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-72 היו אומרים שזה פגע במקום. גשו לסופר וקנו לחמניות המבורגר, חומץ, חרדל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב החמאה ללא מלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג שוקולד חלב שקדים כקינוח. נסו כריכי עגבניות, בזיליקום ומוצרלה כמעט מפורסמים, Francaise עוף מפורסם, ו עוף ברביקיו המפורסם של קופר (מתכונים דומים).

הוראות

1
חותכים את חזה העוף בחצי אופקית כדי להפוך 4 קציצות דקות.
מרכיבים שתצטרך
חזה עוףחזה עוף
2
מניחים את cutlets בין 2 חתיכות של פלסטיק חובה כבדה לעטוף פאונד 1/8 אינץ עבה עם פטיש או מחבת כבדה. מתבלים את העוף עם 1 כפית מלח ו 1/2 כפית כל פלפל ופפריקה.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
פפריקהפפריקה
פלפלפלפל
מלחמלח
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
מחבתמחבת
3
חום על 2 אינץ ' שמן בוטנים בסיר עם תחתית כבדה מעל חום בינוני עד מדחום מטגן עמוק רושם 325 מעלות F. בינתיים, לטאטא את הביצה, חלב ו 2 כפות מים בתבנית אפייה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בוטניםשמן בוטנים
מיםמים
חלבחלב
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מדחום מטבחמדחום מטבח
מקציףמקציף
סירסיר
4
לטאטא את שני הקמחים, את אבקת חלב מלוחים, ממתקים סוכר, סודה לשתיה, חרדל יבש, 1/2 הנותרים פפריקה 1 כפית כל מלח ופלפל בצלחת אחרת. לזרוק את פרוסות חמוצים, מיץ חמוץ וחומץ בקערה ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
אבקת חלב מלטאבקת חלב מלט
מלח ופלפלמלח ופלפל
מלפפון חמוץ מיץמלפפון חמוץ מיץ
סודה לשתייהסודה לשתייה
אבקת חרדלאבקת חרדל
פפריקהפפריקה
חומץחומץ
חמוציםחמוצים
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
5
עבודה בקבוצות, לטבול את העוף בתערובת הביצה, הופך מעיל, ואז לדלות בתערובת הקמח ולנער כל עודף. מטגנים את העוף בשמן החם עד חום זהוב, כ 4 דקות, התאמת החום לפי הצורך.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
6
ניקוז על מגבות נייר.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
7
מחממים מחבת גדולה מעל חום בינוני.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
8
מורחים את הצדדים החתוכים של הלחמניות עם חלק מהחמאה וטוסט קל במחבת, בצד החמאה למטה; מורחים עם חמאה יותר. שים 2 פרוסות חמוצים על כל תחתית לחמניה; למעלה עם חתיכת עוף לכסות עם צמרות לחמניה.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
חמאהחמאה
חמוציםחמוצים
מורחיםמורחים
טוסטטוסט
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
9
צילום: קייט סירס

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)סוכר ממתקיםסוכר ממתקים0(יכול להיות או להרחיק)חרדל יבשחרדל יבש1גדול(קיבלר)(קיבלר)1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה4לחמניות המבורגר רכות, פיצוללחמניות המבורגר רכות, פיצול4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל טחון טרימלח כשר ופלפל טחון טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קצפת, דובדבני מרשינו וכדורי חלב מאלט מרוסקיםקצפת, דובדבני מרשינו וכדורי חלב מאלט מרוסקים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב דל שומןחלב דל שומן11 קילו קישואים,חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן בוטנים, לטיגוןשמן בוטנים, לטיגון1חמוץ חמוצים, לחתוך 8 פרוסות, בתוספת 1 כף מיץ חמוץ מן הצנצנתחמוץ חמוצים, לחתוך 8 פרוסות, בתוספת 1 כף מיץ חמוץ מן הצנצנת340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה עוף ללא עור וללא עצמות (על כל אחד)חזה עוף ללא עור וללא עצמות (על כל אחד)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חמאה ללא מלח, מרוכךחמאה ללא מלח, מרוכך2(יכול להיות או להרחיק)חומץ לבןחומץ לבן596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח מחיטה מלאהקמח מחיטה מלאה